CAPITAL SERVICE BRAND MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000583477
NIP
1132897358
REGON
362854121

Podsumowanie

aktywa
28,4 mln
przychód
1,4 mln
zysk
314 tys.
wartość firmy
23,4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
OSTROŁĘKA
Adres
UL. JANUSZA KORCZAKA, 73
Kod pocztowy
07-409
Rejestracja
2015-10-29
Rozpoczęcie działalności
2015-10-29
Kapitał zakładowy
348000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, DWA CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE, JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEI PROKURENT SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Capital service brand management osiągnęła 1 382 632 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 794 045 zł. Pozostałe przychody to 588 586 zł.
Całkowite koszty wyniosły 479 618 zł.
Zysk netto wyniósł 314 428 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 74 962 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 382 632 zł w 2020 roku.
• 1 424 733 zł w 2019 roku.
• 1 326 228 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 148 668 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 314 428 zł w 2020 roku.
• 88 477 zł w 2019 roku.
• -273 996 zł w 2018 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Capital service brand management wynosi 23 424 494 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 2 073 947 zł a 113 306 822 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 161 168 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 23 424 494 zł w 2020 roku.
• 22 348 729 zł w 2019 roku.
• 21 862 791 zł w 2018 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Capital service brand management wyniosła 28 421 824 zł.
a
ktywa trwałe to 25 220 376 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 201 448 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 28 421 824 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 28 326 705 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 95 119 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -389 229 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 28 421 824 zł w 2020 roku.
• 28 160 220 zł w 2019 roku.
• 28 085 949 zł w 2018 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Marża operacyjna wyniosła -18%.
Marża netto wyniosła 23%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Capital service brand management wyniosły 95 119 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 28 421 824 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 0%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 21 496 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 95 119 zł w 2020 roku
• 100 224 zł w 2019 roku
• 114 430 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2020 roku
• 0% w 2019 roku
• 0% w 2018 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Capital service brand management wykazała przychody na poziomie 1 382 632 zł.
Organizacja zarobiła 443 328 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 128 900 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 314 428 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 29% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 18 971 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 128 900 zł w 2020 roku
• 21 658 zł w 2019 roku
• 15 979 zł w 2018 roku

Organizacja Capital service brand management wykazała zysk netto większy niż 81% organizacji z branży "Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim".
Organizacja wykazała przychód większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 71% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 85% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był wyższy niż 18% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2020 wynosił on 0.05%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Capital Service posiada 3480 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 09.11.2021 jest Capital Service kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 15.05.2017 do 09.11.2021 był Capital Service kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 10.12.2015 do 15.05.2017 najwięcej udziałów posiadał Capital Service . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.

Podobne organizacje do CAPITAL SERVICE BRAND MANAGEMENT

Organizacja Numer KRS
1
0000514385
2
0000654002
3
0000757527
4
0000465172
5
0000620881
6
0000949185
7
0000426589
8
0000482184
9
0000679885
10
0000795001
11
0000560795
12
0000878531
13
0000089450
14
0000627072
15
0000476386
16
0000550844
17
0000763056
18
0000711767
19
0000711319
20
0000503053
21
0000514998
22
0000620667
23
0000593238
24
0000247972
25
0000486003
26
0000326824
27
0000535431
28
0000928421
29
0000414389
30
0000580785