Organizacja Alter brand concept osiągnęła 16 133 625 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 15 560 519 zł. Pozostałe przychody to 573 106 zł.
Całkowite koszty wyniosły 11 572 110 zł.
Zysk netto wyniósł 3 988 409 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 884 990 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 16 133 625 zł w 2022 roku.
• 11 761 146 zł w 2021 roku.
• 11 534 332 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 550 494 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3 988 409 zł w 2022 roku.
• 5 065 474 zł w 2021 roku.
• 5 787 886 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Alter brand concept wynosi 42 149 935 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
15 440 550 zł a 82 349 601 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 5 890 317 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 42 149 935 zł w 2022 roku.
• 40 551 905 zł w 2021 roku.
• 39 491 237 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Alter brand concept wyniosła 21 237 279 zł.
a
ktywa trwałe to 17 586 155 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 651 124 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 21 237 279 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 20 587 400 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 649 879 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -637 879 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 21 237 279 zł w 2022 roku.
• 21 113 513 zł w 2021 roku.
• 28 716 059 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 19%.
Marża operacyjna wyniosła 36%.
Marża netto wyniosła 25%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Alter brand concept wyniosły 649 879 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 21 237 279 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -3 880 123 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 649 879 zł w 2022 roku
• 4 514 521 zł w 2021 roku
• 17 182 542 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 15.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3% w 2022 roku
• 21% w 2021 roku
• 60% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Alter brand concept wykazała przychody na poziomie 16 133 625 zł.
Organizacja zarobiła 6 102 195 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2 113 786 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3 988 409 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 35% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2 113 786 zł w 2022 roku
• 2 046 537 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Alter brand concept wykazała zysk netto większy niż 93% organizacji z branży "Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim".
Organizacja wykazała przychód większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 96% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.4%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 92% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 84% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 31% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.4%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki