CENTRUM PRODUKCJI REKLAMOWEJ SPÓŁKA AKCYJNA KRS
0000401066
NIP
8942819810
REGON
020023014

Podsumowanie

aktywa
6,8 mln
przychód
9,6 mln
zysk
770 tys.
wartość firmy
13,5 mln
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
PSARY
Adres
UL. GŁÓWNA, 60
Kod pocztowy
51-180
Rejestracja
2011-11-03
Rozpoczęcie działalności
2005-02-18
Kapitał zakładowy
219000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.cpr.pl
Forma prawna
SPÓŁKA AKCYJNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA PISM W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, Z ZASTRZEŻENIEM, ŻE DO ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU SPÓŁKI O WARTOŚCI POWYŻEJ 50.000,00 ZŁ (SŁOWNIE PIĘĆDZIESIĄT TYSIĘCY ZŁOTYCH) UPRAWNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Centrum produkcji reklamowej osiągnęła 9 559 735 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9 508 138 zł. Pozostałe przychody to 51 597 zł.
Całkowite koszty wyniosły 8 737 722 zł.
Zysk netto wyniósł 770 416 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 670 376 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 559 735 zł w 2022 roku.
• 9 370 050 zł w 2021 roku.
• 6 959 419 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 70 170 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 770 416 zł w 2022 roku.
• 1 503 350 zł w 2021 roku.
• 711 371 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Centrum produkcji reklamowej wynosi 13 542 418 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 4 087 598 zł a 23 899 338 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 217 470 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 13 542 418 zł w 2022 roku.
• 15 769 886 zł w 2021 roku.
• 10 242 369 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Centrum produkcji reklamowej wyniosła 6 811 142 zł.
a
ktywa trwałe to 3 001 969 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 809 173 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 811 142 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 450 130 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 361 011 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 827 796 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 811 142 zł w 2022 roku.
• 5 458 696 zł w 2021 roku.
• 4 594 162 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 14%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Centrum produkcji reklamowej wyniosły 1 361 011 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 811 142 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 20%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 174 634 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 361 011 zł w 2022 roku
• 778 981 zł w 2021 roku
• 917 797 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 20% w 2022 roku
• 14% w 2021 roku
• 20% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Centrum produkcji reklamowej wykazała przychody na poziomie 9 559 735 zł.
Organizacja zarobiła 948 765 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 178 349 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 770 416 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 15 860 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 178 349 zł w 2022 roku
• 272 544 zł w 2021 roku
• 161 965 zł w 2020 roku

Organizacja Centrum produkcji reklamowej wykazała zysk netto większy niż 94% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 96% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 93% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 95% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 33% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.04%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki