SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁNIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Specjalizacja w marketingu online wspartym Big Data
Usługi z zakresu data consulting, content marketingu i performance marketingu
Analiza i wzbogacanie danych dla maksymalizacji konwersji
Współpraca z platformą DMP dla lepszego targetowania
Zrealizowane kampanie z wysokim wzrostem akcji
Audience Network to firma konsultingowa specjalizująca się w marketingu online, która w swoje działania wplata mocno rozwiniętą analizę danych oraz technologię Big Data. Organizacja skupia się na optymalizacji kampanii marketingowych w oparciu o precyzyjne dane, co pozwala na znaczne zwiększenie liczby konwersji. W ramach swojej oferty Audience Network zapewnia usługi z trzech głównych obszarów: data consulting, content marketing oraz performance marketing. Zespół ekspertów intensywnie analizuje i wzbogaca dane o klientów, co przekłada się na efektywność przeprowadzanych kampanii. Pomaga również marketerom w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii, takich jak platformy DMP, co umożliwia dostęp do ogromnych baz danych internautów oraz dokładniejszą segmentację odbiorców. Audience Network ma na swoim koncie szereg udanych kampanii, w tym znaczący sukces w konkursie European Best Destination 2018.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Audience Network osiągnęła 14 842 886 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 14 826 689 zł. Pozostałe przychody to 16 197 zł.
Całkowite koszty wyniosły 15 940 528 zł.
Strata netto wyniosła 1 113 839 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -231 793 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 14 842 886 zł w 2024 roku.
• 15 008 890 zł w 2023 roku.
• 12 201 456 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -305 662 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 113 839 zł w 2024 roku.
• 1 346 037 zł w 2023 roku.
• -485 720 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Audience Network wynosi -1,06 mln zł.
EBITDA Audience Network wynosi 863 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
341 012 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -1 056 191 zł w
2024 roku.
• 1 712 747 zł w
2023 roku.
• -574 681 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
67 255 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 863 236 zł w
2024 roku.
• 3 632 174 zł w
2023 roku.
• 1 344 785 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Audience Network wynosi 11 188 085 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 37 107 216 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -742 467 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 11 188 085 zł w 2024 roku.
• 17 535 880 zł w 2023 roku.
• 9 270 582 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Audience Network wynosi 2,32%. To oznacza, że firma ma szansę 2,32% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,304% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 2,32% w 2024 roku.
• 0,13% w 2023 roku.
• 1,14% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Audience Network charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 1 poziom w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 518 444
zł.
Koszty operacyjne Audience Network wyniosły 15 882 880
zł.
Wynagrodzenia stanowią 3%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
31 510 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 518 444 zł w 2024 roku
• 849 613 zł w 2023 roku
• 936 520 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
3% w 2024 roku
•
6% w 2023 roku
•
7% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Audience Network wyniosła 3 992 249 zł.
a
ktywa trwałe to 1 338 827 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 653 421 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 992 249 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 723 770 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 268 479 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -266 783 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 992 249 zł w 2024 roku.
• 6 925 749 zł w 2023 roku.
• 10 312 872 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -28%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -65%.
Marża operacyjna wyniosła -7%.
Marża netto wyniosła -8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -17.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Audience Network wyniosły 2 268 479 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 992 249 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 57%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -264 421 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 268 479 zł w 2024 roku
• 4 064 674 zł w 2023 roku
• 8 797 834 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 57% w 2024 roku
• 59% w 2023 roku
• 85% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Audience Network wykazała przychody na poziomie 14 842 886 zł.
Organizacja zarobiła -1 113 839 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 113 839 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -42 874 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 92 701 zł w 2023 roku
• 8272 zł w 2022 roku