AUDIENCE NETWORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000524099
NIP
9512384089
REGON
147425174

Podsumowanie

aktywa
10,3 mln
przychód
12,2 mln
zysk
-486 tys.
wartość firmy
9,3 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. STEFANA ŻEROMSKIEGO, 7
Kod pocztowy
05-075
Rejestracja
2014-09-18
Rozpoczęcie działalności
2014-10-01
Kapitał zakładowy
250000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁNIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Audience network osiągnęła 12 201 456 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 12 089 576 zł. Pozostałe przychody to 111 881 zł.
Całkowite koszty wyniosły 12 575 296 zł.
Strata netto wyniosła 485 720 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -852 796 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 12 201 456 zł w 2022 roku.
• 23 685 208 zł w 2021 roku.
• 31 976 319 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -302 302 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -485 720 zł w 2022 roku.
• -470 842 zł w 2021 roku.
• -338 844 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Audience network wynosi 9 270 582 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 30 503 641 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 422 954 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 270 582 zł w 2022 roku.
• 17 290 707 zł w 2021 roku.
• 23 171 246 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Audience network wyniosła 10 312 872 zł.
a
ktywa trwałe to 4 893 848 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 419 024 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 10 312 872 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 515 038 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 8 797 834 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 890 628 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 10 312 872 zł w 2022 roku.
• 29 090 466 zł w 2021 roku.
• 33 238 165 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -32%.
Marża operacyjna wyniosła -5%.
Marża netto wyniosła -4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -18.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Audience network wyniosły 8 797 834 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 10 312 872 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 85%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 935 682 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 8 797 834 zł w 2022 roku
• 27 089 709 zł w 2021 roku
• 30 766 565 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 85% w 2022 roku
• 93% w 2021 roku
• 93% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Audience network wykazała przychody na poziomie 12 201 456 zł.
Organizacja zarobiła -477 448 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 8272 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -485 720 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -2% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -58 370 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 8272 zł w 2022 roku
• 157 623 zł w 2021 roku
• 161 831 zł w 2020 roku

Organizacja Audience network wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 74% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 97% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 76% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.05%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Filipowicz Marcin posiada 1250 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Kosiński Grzegorz posiada 1250 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Filipowicz Marcin (50% udziałów)
• Kosiński Grzegorz (50% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 19.04.2016 do 28.11.2023 był Cloud Technologies kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 18.09.2014 do 19.04.2016 najwięcej udziałów posiadał Kosiński Grzegorz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.