Organizacja konkursów i loterii z pełną obsługą rdzenia procesu.
Produkcja materiałów reklamowych oraz projektów wizualnych w 2D i 3D.
Realizacja kampanii promocyjnych z mechaniką 'kup i odbierz gratis'.
Zarządzanie programami satysfakcji klientów oraz obsługa zwrotów.
Wsparcie w motywowaniu pracowników partnerów biznesowych.
Agencja Reklamowa Avanti, działająca od 2001 roku, specjalizuje się w organizacji promocji, konkursów oraz loterii, a także w produkcji materiałów reklamowych. Swoje usługi oferuje w zakresie projektów wizualnych, obejmując działania w 2D i 3D, co pozwala na efektywne i atrakcyjne przedstawienie treści marketingowych. W ramach organizacji konkursów Avanti obsługuje wszystkie etapy, poczynając od koncepcji, przez opracowanie regulaminów, aż po wybór laureatów i dostarczenie nagród. W obszarze loterii, agencja zapewnia kompleksową obsługę, w tym pozyskiwanie odpowiednich zezwoleń i realizację różnorodnych mechanizmów promocji. Avanti wyróżnia się efektywnym podejściem do organizacji promocji, które są dopasowane do potrzeb klientów oraz ich partnerów biznesowych, co wpływa na wzrost wyników sprzedaży i satysfakcji uczestników. Dodatkowo, agencja posiada doświadczenie w programach zapewniania satysfakcji klientów, co wpływa na dobre relacje z klientami i partnerami.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Agencja reklamowa avanti osiągnęła 11 074 112 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 10 991 939 zł. Pozostałe przychody to 82 173 zł.
Całkowite koszty wyniosły 9 866 622 zł.
Zysk netto wyniósł 1 125 317 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 312 761 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 11 074 112 zł w 2024 roku.
• 10 802 522 zł w 2023 roku.
• 13 160 391 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 131 489 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 125 317 zł w 2024 roku.
• 830 914 zł w 2023 roku.
• 818 031 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Agencja reklamowa avanti wynosi 1,35 mln zł.
EBITDA Agencja reklamowa avanti wynosi 1,36 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
161 272 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 348 980 zł w
2024 roku.
• 976 347 zł w
2023 roku.
• 1 009 248 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
160 697 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 359 723 zł w
2024 roku.
• 982 925 zł w
2023 roku.
• 1 015 141 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa avanti wynosi 14 335 019 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 451 008 zł a 27 685 280 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 729 002 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 14 335 019 zł w 2024 roku.
• 12 132 356 zł w 2023 roku.
• 13 029 554 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja reklamowa avanti wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,014% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2024 roku.
• 0,22% w 2023 roku.
• 0,28% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 137 551
zł.
Koszty operacyjne Agencja reklamowa avanti wyniosły 9 642 959
zł.
Wynagrodzenia stanowią 12%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
153 303 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 137 551 zł w 2024 roku
• 538 577 zł w 2023 roku
• 326 464 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
12% w 2024 roku
•
6% w 2023 roku
•
3% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa avanti wyniosła 6 483 790 zł.
a
ktywa trwałe to 37 061 zł.
a
ktywa obrotowe to 6 446 729 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 483 790 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 268 011 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 215 779 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 739 374 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 483 790 zł w 2024 roku.
• 7 004 216 zł w 2023 roku.
• 6 744 663 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 34%.
Marża operacyjna wyniosła 12%.
Marża netto wyniosła 10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja reklamowa avanti wyniosły 3 215 779 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 483 790 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 50%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 302 215 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 215 779 zł w 2024 roku
• 4 861 522 zł w 2023 roku
• 5 432 883 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 50% w 2024 roku
• 69% w 2023 roku
• 81% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja reklamowa avanti wykazała przychody na poziomie 11 074 112 zł.
Organizacja zarobiła 1 401 313 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 275 996 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 125 317 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 275 996 zł w 2024 roku
• 199 696 zł w 2023 roku
• 195 034 zł w 2022 roku