Organizacja Maik agencja reklamowa osiągnęła 10 272 328 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 10 258 265 zł. Pozostałe przychody to 14 063 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 258 265 zł.
Zysk netto wyniósł 0 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 407 589 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 10 272 328 zł w 2022 roku.
• 9 279 553 zł w 2021 roku.
• 7 679 668 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1320 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 894 201 zł w 2021 roku.
• 678 067 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Maik agencja reklamowa wynosi 9 538 735 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 25 680 820 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 305 903 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 538 735 zł w 2022 roku.
• 12 734 681 zł w 2021 roku.
• 10 547 070 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Maik agencja reklamowa wyniosła 4 949 336 zł.
a
ktywa trwałe to 3 116 443 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 832 892 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 949 336 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 587 355 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 361 981 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -63 619 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 949 336 zł w 2022 roku.
• 5 300 314 zł w 2021 roku.
• 5 224 484 zł w 2020 roku.
Rentowność
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Maik agencja reklamowa wyniosły 1 361 981 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 949 336 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 28%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -116 225 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 361 981 zł w 2022 roku
• 1 338 301 zł w 2021 roku
• 1 604 452 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 28% w 2022 roku
• 25% w 2021 roku
• 31% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Maik agencja reklamowa wykazała przychody na poziomie 10 272 328 zł.
Organizacja zarobiła 0 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 0 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za NaN% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku