Organizacja Agencja Reklamowo Wydawnicza DK Media Poland osiągnęła 495 632 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 495 632 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 491 723 zł.
Zysk netto wyniósł 3909 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1823 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 495 632 zł w 2023 roku.
• 344 750 zł w 2022 roku.
• 665 425 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -16 013 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3909 zł w 2023 roku.
• -2855 zł w 2022 roku.
• 206 323 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Agencja Reklamowo Wydawnicza DK Media Poland wynosi 13 tys. zł.
EBITDA Agencja Reklamowo Wydawnicza DK Media Poland wynosi 13 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
17 793 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 12 764 zł w
2023 roku.
• -447 zł w
2022 roku.
• 227 469 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
17 793 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 12 764 zł w
2023 roku.
• -447 zł w
2022 roku.
• 227 469 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja Reklamowo Wydawnicza DK Media Poland wynosi 801 597 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
39 087 zł a 2 429 550 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -23 598 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 801 597 zł w 2023 roku.
• 682 442 zł w 2022 roku.
• 1 723 658 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja Reklamowo Wydawnicza DK Media Poland wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wiarygodność firmy
Agencja Reklamowo Wydawnicza DK Media Poland charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 59 480
zł.
Koszty operacyjne Agencja Reklamowo Wydawnicza DK Media Poland wyniosły 482 868
zł.
Wynagrodzenia stanowią 12%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-5555 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 59 480 zł w 2023 roku
• 89 482 zł w 2022 roku
• 153 215 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
2.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
12% w 2023 roku
•
26% w 2022 roku
•
35% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja Reklamowo Wydawnicza DK Media Poland wyniosła 733 102 zł.
a
ktywa obrotowe to 733 102 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 733 102 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 607 388 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 125 714 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 37 158 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 733 102 zł w 2023 roku.
• 637 293 zł w 2022 roku.
• 774 747 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja Reklamowo Wydawnicza DK Media Poland wyniosły 125 714 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 733 102 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 17%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -15 158 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 125 714 zł w 2023 roku
• 33 814 zł w 2022 roku
• 168 413 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 17% w 2023 roku
• 5% w 2022 roku
• 22% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja Reklamowo Wydawnicza DK Media Poland wykazała przychody na poziomie 495 632 zł.
Organizacja zarobiła 11 229 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7320 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3909 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 65% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1969 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7320 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 20 476 zł w 2021 roku