Organizacja Snap outdoor osiągnęła 173 383 677 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 173 383 216 zł. Pozostałe przychody to 461 zł.
Całkowite koszty wyniosły 164 878 129 zł.
Zysk netto wyniósł 8 505 087 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 27 109 734 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 173 383 677 zł w 2022 roku.
• 126 157 008 zł w 2021 roku.
• 72 320 536 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1 379 375 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 8 505 087 zł w 2022 roku.
• 14 025 803 zł w 2021 roku.
• 4 964 527 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Snap outdoor wynosi 182 419 157 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
32 809 691 zł a 433 459 192 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 27 297 309 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 182 419 157 zł w 2022 roku.
• 166 980 758 zł w 2021 roku.
• 92 267 934 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Snap outdoor wyniosła 88 271 687 zł.
a
ktywa trwałe to 14 390 879 zł.
a
ktywa obrotowe to 73 880 809 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 88 271 687 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 43 746 254 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 44 525 433 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 12 233 294 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 88 271 687 zł w 2022 roku.
• 54 948 351 zł w 2021 roku.
• 43 652 878 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 19%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Snap outdoor wyniosły 44 525 433 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 88 271 687 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 50%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7 291 091 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 44 525 433 zł w 2022 roku
• 19 251 184 zł w 2021 roku
• 11 391 364 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 50% w 2022 roku
• 35% w 2021 roku
• 26% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Snap outdoor wykazała przychody na poziomie 173 383 677 zł.
Organizacja zarobiła 10 527 969 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2 022 882 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 8 505 087 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 257 023 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2 022 882 zł w 2022 roku
• 3 214 896 zł w 2021 roku
• 1 197 627 zł w 2020 roku
Organizacja Snap outdoor wykazała zysk netto większy niż 100% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 100% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 100% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 100% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.5%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 100% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 100% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 100% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 44% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 100% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.5%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Via Ferrata Holding 2 S.a.r.l.
posiada 30088 udziałów, które stanowią 80% firmy.
Spot Park
posiada 3761 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Yurta
posiada 3761 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 16.05.2022 jest
Via Ferrata Holding 2 S.a.r.l.
kontrolujący 80% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 17.02.2022 do 16.05.2022
był Via Ferrata Holding 2 S.a.r.l.
kontrolując 80% udziałów.
W okresie od 19.10.2021 do 17.02.2022 najwięcej udziałów posiadała Yurta . Jej udziały w tym czasie wynosiły 73%.