"ECOMMERCE FACTORY" SPÓŁKA AKCYJNA KRS
0000413308
NIP
7842472648
REGON
301637411

Podsumowanie

aktywa
17,6 mln
przychód
70,5 mln
zysk
-1,4 mln
wartość firmy
53,7 mln
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
ŻYDOWO
Adres
UL. OJCA ŚWIĘTEGO JANA PAWŁA II, 21
Kod pocztowy
62-241
Rejestracja
2012-03-06
Rozpoczęcie działalności
2010-12-31
Kapitał zakładowy
900796,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.ecommercefactory.pl
Forma prawna
SPÓŁKA AKCYJNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "ecommerce factory" osiągnęła 70 536 035 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 70 326 873 zł. Pozostałe przychody to 209 162 zł.
Całkowite koszty wyniosły 71 730 241 zł.
Strata netto wyniosła 1 403 368 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 8 437 055 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 70 536 035 zł w 2022 roku.
• 53 093 015 zł w 2021 roku.
• 30 214 130 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -509 563 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 403 368 zł w 2022 roku.
• 878 275 zł w 2021 roku.
• -2 883 629 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "ecommerce factory" wynosi 53 723 180 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 176 340 087 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 5 464 610 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 53 723 180 zł w 2022 roku.
• 46 660 125 zł w 2021 roku.
• 27 235 731 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "ecommerce factory" wyniosła 17 620 932 zł.
a
ktywa trwałe to 1 272 985 zł.
a
ktywa obrotowe to 16 347 947 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 17 620 932 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 8 932 209 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 8 688 723 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 966 236 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 17 620 932 zł w 2022 roku.
• 19 770 192 zł w 2021 roku.
• 13 606 362 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -16%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "ecommerce factory" wyniosły 8 688 723 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 17 620 932 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 49%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -41 048 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 8 688 723 zł w 2022 roku
• 9 434 614 zł w 2021 roku
• 4 149 059 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 49% w 2022 roku
• 48% w 2021 roku
• 30% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "ecommerce factory" wykazała przychody na poziomie 70 536 035 zł.
Organizacja zarobiła -1 403 368 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 403 368 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -54 895 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja "ecommerce factory" wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 44% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki