RED8 ADVERTISING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000120255
NIP
5210087814
REGON
002005036

Podsumowanie

aktywa
32,2 mln
przychód
28,2 mln
zysk
-1,7 mln
wartość firmy
38 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. CZERSKA, 12
Kod pocztowy
00-732
Rejestracja
2002-06-27
Rozpoczęcie działalności
1990-05-23
Kapitał zakładowy
98424,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE ALBO CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Red8 advertising osiągnęła 28 159 829 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 27 313 672 zł. Pozostałe przychody to 846 157 zł.
Całkowite koszty wyniosły 28 972 768 zł.
Strata netto wyniosła 1 659 095 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 749 871 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 28 159 829 zł w 2022 roku.
• 44 299 627 zł w 2021 roku.
• 22 947 492 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -821 539 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 659 095 zł w 2022 roku.
• 5 329 089 zł w 2021 roku.
• 2 339 069 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Red8 advertising wynosi 37 961 884 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 102 339 548 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 205 518 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 37 961 884 zł w 2022 roku.
• 71 282 429 zł w 2021 roku.
• 33 763 722 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Red8 advertising wyniosła 32 179 639 zł.
a
ktywa trwałe to 500 837 zł.
a
ktywa obrotowe to 31 678 802 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 32 179 639 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 25 584 887 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6 594 752 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 4 950 712 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 32 179 639 zł w 2022 roku.
• 34 977 157 zł w 2021 roku.
• 18 055 799 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -6%.
Marża operacyjna wyniosła -9%.
Marża netto wyniosła -6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Red8 advertising wyniosły 6 594 752 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 32 179 639 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 20%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 953 623 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6 594 752 zł w 2022 roku
• 7 733 175 zł w 2021 roku
• 5 910 307 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 20% w 2022 roku
• 22% w 2021 roku
• 33% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Red8 advertising wykazała przychody na poziomie 28 159 829 zł.
Organizacja zarobiła -1 545 020 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 114 075 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 659 095 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -7% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -96 095 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 114 075 zł w 2022 roku
• 1 271 244 zł w 2021 roku
• 563 299 zł w 2020 roku

Organizacja Red8 advertising wykazała zysk netto większy niż 0% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 98% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 94% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 98% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 99% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 33% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Content Invest posiada 154 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 31.12.2021 jest Content Invest kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 25.04.2018 do 31.12.2021 był Content Invest kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 15.07.2016 do 25.04.2018 najwięcej udziałów posiadał Red 8 Group Limited. Jego udziały w tym czasie wynosiły 5949367088608%.