IN STORE MEDIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000357947
NIP
5272629996
REGON
142437451

Podsumowanie

aktywa
19,3 mln
przychód
26,3 mln
zysk
3,7 mln
wartość firmy
40,8 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJE JEROZOLIMSKIE, 81
Kod pocztowy
02-001
Rejestracja
2010-06-02
Rozpoczęcie działalności
2010-06-21
Kapitał zakładowy
2400000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI ZAGRANICZNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja In store media polska osiągnęła 26 281 974 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 26 236 473 zł. Pozostałe przychody to 45 501 zł.
Całkowite koszty wyniosły 22 564 435 zł.
Zysk netto wyniósł 3 672 039 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2 886 347 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 26 281 974 zł w 2021 roku.
• 22 214 849 zł w 2020 roku.
• 21 492 411 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 691 810 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3 672 039 zł w 2021 roku.
• 3 860 873 zł w 2020 roku.
• 3 135 696 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji In store media polska wynosi 40 755 335 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 8 545 864 zł a 65 704 936 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 6 553 599 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 40 755 335 zł w 2021 roku.
• 37 359 226 zł w 2020 roku.
• 31 081 237 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów In store media polska wyniosła 19 276 822 zł.
a
ktywa trwałe to 7 062 629 zł.
a
ktywa obrotowe to 12 214 193 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 19 276 822 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 11 394 485 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7 882 338 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 922 006 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 19 276 822 zł w 2021 roku.
• 22 889 932 zł w 2020 roku.
• 12 336 604 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 32%.
Marża operacyjna wyniosła 17%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania In store media polska wyniosły 7 882 338 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 19 276 822 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 41%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -560 833 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7 882 338 zł w 2021 roku
• 13 415 486 zł w 2020 roku
• 6 723 031 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 11.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 41% w 2021 roku
• 59% w 2020 roku
• 55% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja In store media polska wykazała przychody na poziomie 26 281 974 zł.
Organizacja zarobiła 4 543 842 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 871 803 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3 672 039 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 160 536 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 871 803 zł w 2021 roku
• 939 655 zł w 2020 roku
• 743 145 zł w 2019 roku

Organizacja In store media polska wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 98% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 99% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 98% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 47% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0.05%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

In Store Media Group S.a. posiada 48000 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 20.12.2016 jest In Store Media Group S.a. kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 27.05.2011 do 20.12.2016 był In Store Media Group S.a. kontrolując 95% udziałów.
W okresie od 30.11.2010 do 27.05.2011 najwięcej udziałów posiadał In Store Media Group S.a.. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.