PINK PEPPER MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000354609
NIP
5272626377
REGON
142405540

Podsumowanie

aktywa
24,1 mln
przychód
42,2 mln
zysk
952 tys.
wartość firmy
38,6 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. ŁOWCZA, 24
Kod pocztowy
02-955
Rejestracja
2010-04-21
Rozpoczęcie działalności
2014-12-12
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Pink pepper media osiągnęła 42 217 608 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 41 813 471 zł. Pozostałe przychody to 404 138 zł.
Całkowite koszty wyniosły 40 861 238 zł.
Zysk netto wyniósł 952 233 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2 939 808 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 42 217 608 zł w 2022 roku.
• 36 402 671 zł w 2021 roku.
• 30 494 709 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -152 484 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 952 233 zł w 2022 roku.
• 974 793 zł w 2021 roku.
• 1 564 067 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Pink pepper media wynosi 38 636 006 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 6 682 003 zł a 105 544 021 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 065 708 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 38 636 006 zł w 2022 roku.
• 34 135 449 zł w 2021 roku.
• 31 822 809 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Pink pepper media wyniosła 24 058 853 zł.
a
ktywa trwałe to 7 062 353 zł.
a
ktywa obrotowe to 16 996 499 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 24 058 853 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 8 909 337 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 15 149 515 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 386 586 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 24 058 853 zł w 2022 roku.
• 21 960 456 zł w 2021 roku.
• 19 653 178 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 11%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Pink pepper media wyniosły 15 149 515 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 24 058 853 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 63%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 432 221 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 15 149 515 zł w 2022 roku
• 14 003 352 zł w 2021 roku
• 12 670 867 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 63% w 2022 roku
• 64% w 2021 roku
• 64% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Pink pepper media wykazała przychody na poziomie 42 217 608 zł.
Organizacja zarobiła 1 310 643 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 358 410 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 952 233 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 27% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -14 416 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 358 410 zł w 2022 roku
• 224 662 zł w 2021 roku
• 386 909 zł w 2020 roku

Organizacja Pink pepper media wykazała zysk netto większy niż 95% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 98% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 98% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 99% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 64% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Valueclick Limited posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 25.02.2011 jest Valueclick Limited kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 05.11.2010 do 25.02.2011 była Burzyńska Agnieszka kontrolująca 100% udziałów.
W okresie od 21.04.2010 do 05.11.2010 najwięcej udziałów posiadał Burzyński Krzysztof . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.