TRUCK TRONIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000279587
NIP
7822391409
REGON
300577492

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
280 tys.
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
112 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
-45 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
75 tys.
Info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
WYRZEKA
Adres
MÓRECKA, 5
Kod pocztowy
63-100
Rejestracja
2007-05-02
Rozpoczęcie działalności
2007-05-29
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
truck-tronic@o2.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI ZAGRANICZNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI NA ZEWNĄTRZ, SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Branże
Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek Naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń biurowych Sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach Działalność usługowa wspomagająca transport śródlądowy Działalność usługowa wspomagająca transport morski Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami Działalność morskich agencji transportowych Transport drogowy towarów Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami Naprawa i konserwacja maszyn Naprawa i konserwacja metalowych wyrobów gotowych Naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu transportowego Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Sprzedaż hurtowa odpadów i złomu Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego Sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych Transport morski i przybrzeżny towarów Przeładunek towarów w portach śródlądowych Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek Sprzedaż hurtowa maszyn wykorzystywanych w górnictwie, budownictwie oraz inżynierii lądowej i wodnej Sprzedaż hurtowa metali i rud metali Produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy Działalność śródlądowych agencji transportowych Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Sprzedaż hurtowa obrabiarek Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet Transport wodny śródlądowy towarów Sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń rolniczych oraz dodatkowego wyposażenia Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane Obróbka i usuwanie odpadów innych niż niebezpieczne Produkcja arkuszy fornirowych i płyt wykonanych na bazie drewna Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek Sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana Przeładunek towarów w portach morskich Produkcja opon i dętek z gumy; bieżnikowanie i regenerowanie opon z gumy Działalność pozostałych agencji transportowych Produkcja gotowych parkietów podłogowych Naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu i wyposażenia Produkcja opakowań drewnianych Magazynowanie i przechowywanie paliw gazowych Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów Zbieranie odpadów niebezpiecznych Przeładunek towarów w pozostałych punktach przeładunkowych Produkcja pozostałych wyrobów stolarskich i ciesielskich dla budownictwa Produkcja pozostałych wyrobów z gumy Produkcja wyrobów tartacznych Zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń rolniczych Działalność agentów zajmujących się sprzedażą drewna i materiałów budowlanych Sprzedaż hurtowa mebli biurowych

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Truck Tronic osiągnęła 111 870 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 111 508 zł. Pozostałe przychody to 362 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 156 545 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 45 038 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -17 122 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 111 870 zł w 2024 roku.
• 645 178 zł w 2023 roku.
• 1 143 768 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -6859 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -45 038 zł w 2024 roku.
• -85 442 zł w 2023 roku.
• 63 881 zł w 2022 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Truck Tronic wynosi -45 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Truck Tronic wynosi -45 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBIT wynosi 6848 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -45 221 zł w 2024 roku.
• -85 941 zł w 2023 roku.
• 62 990 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBITDA wynosi 7730 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -45 221 zł w 2024 roku.
• -85 941 zł w 2023 roku.
• 62 990 zł w 2022 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Truck Tronic wynosi 74 580 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 279 674 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 13 113 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 74 580 zł w 2024 roku.
• 430 118 zł w 2023 roku.
• 1 018 035 zł w 2022 roku.

Ryzyko zamknięcia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Truck Tronic wynosi 3,10%. To oznacza, że firma ma szansę 3,10% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko zamknięcia działalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 3,10% w 2024 roku.
• 3,09% w 2023 roku.
• 3,09% w 2022 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Truck Tronic wynosi 0,48%. To oznacza, że firma ma szansę 0,48% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,054% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,48% w 2024 roku.
• 0,42% w 2023 roku.
• 0,11% w 2022 roku.

Wiarygodność firmy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Truck Tronic charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziom wiarygodności organizacji pogorszył się o 1 poziom w ciągu 7 lat.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.

Kredyt kupiecki

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki dla Truck Tronic wynosi 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 4 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 4 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Nie zaleca się udzielania kredytu kupieckiego tej organizacji.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki maleje w czasie. Przeciętna zmiana spadkowa wynosi 0 tys. zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki w ostatnich latach wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 10 tys. zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Maksymalny kredyt wynosił:
• 4 tys. zł w 2024 roku.
• 26 tys. zł w 2023 roku.
• 46 tys. zł w 2022 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 60 657 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Truck Tronic wyniosły 156 728 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 39% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 4577 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 60 657 zł w 2024 roku
• 49 702 zł w 2023 roku
• 43 156 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 39% w 2024 roku
• 7% w 2023 roku
• 4% w 2022 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Truck Tronic wyniosła 279 673 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 15 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 264 673 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 279 673 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -194 719 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 474 392 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 8368 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 279 673 zł w 2024 roku.
• 287 649 zł w 2023 roku.
• 266 304 zł w 2022 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -16%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 23%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -41%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -40%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Truck Tronic wyniosły 474 392 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 279 673 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 170%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 29 000 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 474 392 zł w 2024 roku
• 437 330 zł w 2023 roku
• 330 543 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 170% w 2024 roku
• 152% w 2023 roku
• 124% w 2022 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Truck Tronic wykazała przychody na poziomie 111 870 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -45 038 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -45 038 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 650 zł w 2022 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Truck Tronic wykazała zysk netto większy niż 16% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 30% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 41% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 90% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 12% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 11% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 16% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 63% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 16% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2024 były wyższe niż 30% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była ona wyższa niż 41% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 był wyższy niż 90% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku nie zmienia się w czasie. W 2024 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Elnaghi Mohamed posiada 75 udziałów, które stanowią 75.0% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Hassan Mohamed posiada 15 udziałów, które stanowią 15.0% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Suchorski Rafał posiada 10 udziałów, które stanowią 10.0% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 19.09.2014 jest E****** M****** kontrolujący 75% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 13.01.2012 do 19.09.2014 był Elnaghi Mohamed kontrolując 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 02.05.2007 do 13.01.2012 najwięcej udziałów posiadał Elnaghi Mohamed. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.

Podobne organizacje do TRUCK TRONIC