Organizacja Truck Tronic osiągnęła 111 870 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 111 508 zł. Pozostałe przychody to 362 zł.
Całkowite koszty wyniosły 156 545 zł.
Strata netto wyniosła 45 038 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -17 122 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 111 870 zł w 2024 roku.
• 645 178 zł w 2023 roku.
• 1 143 768 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -6859 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -45 038 zł w 2024 roku.
• -85 442 zł w 2023 roku.
• 63 881 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Truck Tronic wynosi -45 tys. zł.
EBITDA Truck Tronic wynosi -45 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
6848 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -45 221 zł w
2024 roku.
• -85 941 zł w
2023 roku.
• 62 990 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
7730 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -45 221 zł w
2024 roku.
• -85 941 zł w
2023 roku.
• 62 990 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Truck Tronic wynosi 74 580 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 279 674 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -13 113 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 74 580 zł w 2024 roku.
• 430 118 zł w 2023 roku.
• 1 018 035 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Truck Tronic wynosi 0,69%. To oznacza, że firma ma szansę 0,69% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,079% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,69% w 2024 roku.
• 0,42% w 2023 roku.
• 0,13% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Truck Tronic charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 60 657
zł.
Koszty operacyjne Truck Tronic wyniosły 156 728
zł.
Wynagrodzenia stanowią 39%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
4577 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 60 657 zł w 2024 roku
• 49 702 zł w 2023 roku
• 43 156 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
39% w 2024 roku
•
7% w 2023 roku
•
4% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Truck Tronic wyniosła 279 673 zł.
a
ktywa trwałe to 15 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 264 673 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 279 673 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -194 719 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 474 392 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 8368 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 279 673 zł w 2024 roku.
• 287 649 zł w 2023 roku.
• 266 304 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -16%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 23%.
Marża operacyjna wyniosła -41%.
Marża netto wyniosła -40%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Truck Tronic wyniosły 474 392 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 279 673 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 170%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 29 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 474 392 zł w 2024 roku
• 437 330 zł w 2023 roku
• 330 543 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 170% w 2024 roku
• 152% w 2023 roku
• 124% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Truck Tronic wykazała przychody na poziomie 111 870 zł.
Organizacja zarobiła -45 038 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -45 038 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 650 zł w 2022 roku