DESTINATION MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000418219
NIP
7621996212
REGON
146091765

Podsumowanie

aktywa
4 tys.
przychód
92 tys.
zysk
-17 tys.
wartość firmy
61 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
ZABRODZIE
Adres
REYMONTA, 75A
Kod pocztowy
07-230
Rejestracja
2012-04-17
Rozpoczęcie działalności
2012-06-01
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD SPÓŁKI
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BIAŁYMSTOKU, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTACJI SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Destination management osiągnęła 91 966 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 46 321 zł. Pozostałe przychody to 45 645 zł.
Całkowite koszty wyniosły 63 797 zł.
Strata netto wyniosła 17 476 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 14 179 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 91 966 zł w 2022 roku.
• 209 495 zł w 2021 roku.
• 15 500 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 20 117 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -17 476 zł w 2022 roku.
• 173 361 zł w 2021 roku.
• -45 031 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Destination management wynosi 61 311 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 229 915 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 9453 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 61 311 zł w 2022 roku.
• 833 109 zł w 2021 roku.
• 10 333 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Destination management wyniosła 4218 zł.
a
ktywa obrotowe to 4218 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4218 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -185 782 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 190 000 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -57 868 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4218 zł w 2022 roku.
• 112 544 zł w 2021 roku.
• 124 209 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -414%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 9%.
Marża operacyjna wyniosła 82%.
Marża netto wyniosła -19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -74.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -20.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 128.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 108.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Destination management wyniosły 190 000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4218 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 4,505%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -41 789 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 190 000 zł w 2022 roku
• 280 850 zł w 2021 roku
• 465 877 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 873.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 4505% w 2022 roku
• 250% w 2021 roku
• 375% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Destination management wykazała przychody na poziomie 91 966 zł.
Organizacja zarobiła -17 476 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -17 476 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Destination management wykazała zysk netto większy niż 16% organizacji z branży "Wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego".
Organizacja wykazała przychód większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 16% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 52% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 10% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 99% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.05%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Zaręba Sylwia posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Zaręba Tomasz posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Zaręba Tomasz (50% udziałów)
• Zaręba Sylwia (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 17.04.2012 do 25.03.2014:
• Lipiński Paweł (50% udziałów)
• Zaręba Tomasz (50% udziałów)