Obsługa agencyjna statków w portach morskich w Polsce.
Pośrednictwo pracy dla marynarzy w statkach zagranicznych.
Organizacja dostaw materiałów, części i prowiantu dla statków.
Repatriacja załóg oraz zapewnienie zakwaterowania w portach.
Doskonała współpraca z zagranicznymi kontrahentami.
Ship Trans Tourist Consulting to firma działająca w sektorze żeglugi, która od marca 2002 roku specjalizuje się w obsłudze agencyjnej statków oraz pośrednictwie pracy dla marynarzy na statkach zagranicznych armatorów. Organizacja ta oferuje szeroki zakres usług związanych z funkcjonowaniem statków w portach morskich w Polsce. W ramach obsługi agencyjnej, zapewnia pomoc administracyjną, której celem jest ułatwienie operacji statków w danym porcie. Dodatkowo, firma organizuje dostawy materiałów oraz części dla statków, a także prowiantowanie, co czyni ją kompleksowym partnerem dla armatorów i kapitanów. Oferowane usługi obejmują również repatriację załóg oraz organizację zakwaterowania, z preferencyjnymi stawkami hotelowymi dla pracowników związanych z działalnością morską. Współpraca z zagranicznymi kontrahentami oraz dobrze wykształcony zespół pracowników pozwala na zapewnienie wysokich standardów usług. W ciągu lat swojej działalności, firma zdobyła zaufanie wielu armatorów oraz klientów, co stanowi jej wyróżnik na rynku.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Ship-Trans-Tourist Consulting - Adam Małdyk osiągnęła 8 569 249 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 569 249 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7 903 993 zł.
Zysk netto wyniósł 665 257 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 4 284 625 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 569 249 zł w 2024 roku.
• 8 759 383 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 332 628 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 665 257 zł w 2024 roku.
• 644 188 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Ship-Trans-Tourist Consulting - Adam Małdyk wynosi 683 tys. zł.
EBITDA Ship-Trans-Tourist Consulting - Adam Małdyk wynosi 692 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ship-Trans-Tourist Consulting - Adam Małdyk wynosi 8 835 496 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
461 635 zł a 21 423 124 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 241 148 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 835 496 zł w 2024 roku.
• 8 675 399 zł w 2023 roku.
• 353 200 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Ship-Trans-Tourist Consulting - Adam Małdyk wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,319% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2024 roku.
• 1,84% w 2023 roku.
• 2,48% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ship-Trans-Tourist Consulting - Adam Małdyk wynosi 0,13%. To oznacza, że firma ma szansę 0,13% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,513% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,13% w 2024 roku.
• 0,14% w 2023 roku.
• 1,16% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Ship-Trans-Tourist Consulting - Adam Małdyk charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych i zaprzestania działalności jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 2 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Ship-Trans-Tourist Consulting - Adam Małdyk wynosi 194 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 102 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 343 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 102 tys. zł a 343 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
77 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 194 tys. zł w 2024 roku.
• 171 tys. zł w 2023 roku.
• 41 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 102 tys. zł w 2024 roku.
• 69 tys. zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 343 tys. zł w 2024 roku.
• 350 tys. zł w 2023 roku.
• 150 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 579 265
zł.
Koszty operacyjne Ship-Trans-Tourist Consulting - Adam Małdyk wyniosły 7 886 505
zł.
Wynagrodzenia stanowią 7%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
289 632 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 579 265 zł w 2024 roku
• 543 237 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
7% w 2024 roku
•
7% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ship-Trans-Tourist Consulting - Adam Małdyk wyniosła 1 613 335 zł.
a
ktywa trwałe to 21 860 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 591 476 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 613 335 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 615 514 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 997 821 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -793 854 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 613 335 zł w 2024 roku.
• 1 076 815 zł w 2023 roku.
• 3 201 044 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 41%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 108%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 20.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 54 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ship-Trans-Tourist Consulting - Adam Małdyk wyniosły 997 821 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 613 335 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 62%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -866 145 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 997 821 zł w 2024 roku
• 731 405 zł w 2023 roku
• 2 730 110 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 11.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 62% w 2024 roku
• 68% w 2023 roku
• 85% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ship-Trans-Tourist Consulting - Adam Małdyk wykazała przychody na poziomie 8 569 249 zł.
Organizacja zarobiła 665 257 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 665 257 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Ship-Trans-Tourist Consulting - Adam Małdyk wykazała zysk netto większy niż 71% organizacji z branży "Działalność morskich agencji transportowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 55% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 44% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 56% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
SHIP-TRANS-TOURIST CONSULTING