Obsługa agencyjna statków w portach morskich w Polsce.
Pośrednictwo pracy dla marynarzy w statkach zagranicznych.
Organizacja dostaw materiałów, części i prowiantu dla statków.
Repatriacja załóg oraz zapewnienie zakwaterowania w portach.
Doskonała współpraca z zagranicznymi kontrahentami.
Ship Trans Tourist Consulting to firma działająca w sektorze żeglugi, która od marca 2002 roku specjalizuje się w obsłudze agencyjnej statków oraz pośrednictwie pracy dla marynarzy na statkach zagranicznych armatorów. Organizacja ta oferuje szeroki zakres usług związanych z funkcjonowaniem statków w portach morskich w Polsce. W ramach obsługi agencyjnej, zapewnia pomoc administracyjną, której celem jest ułatwienie operacji statków w danym porcie. Dodatkowo, firma organizuje dostawy materiałów oraz części dla statków, a także prowiantowanie, co czyni ją kompleksowym partnerem dla armatorów i kapitanów. Oferowane usługi obejmują również repatriację załóg oraz organizację zakwaterowania, z preferencyjnymi stawkami hotelowymi dla pracowników związanych z działalnością morską. Współpraca z zagranicznymi kontrahentami oraz dobrze wykształcony zespół pracowników pozwala na zapewnienie wysokich standardów usług. W ciągu lat swojej działalności, firma zdobyła zaufanie wielu armatorów oraz klientów, co stanowi jej wyróżnik na rynku.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Ship-Trans-Tourist Consulting - Adam Małdyk osiągnęła 8 569 249 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 569 249 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7 903 993 zł.
Zysk netto wyniósł 665 257 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 4 284 625 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 569 249 zł w 2024 roku.
• 8 759 383 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 332 628 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 665 257 zł w 2024 roku.
• 644 188 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Ship-Trans-Tourist Consulting - Adam Małdyk wynosi 683 tys. zł.
EBITDA Ship-Trans-Tourist Consulting - Adam Małdyk wynosi 692 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ship-Trans-Tourist Consulting - Adam Małdyk wynosi 8 835 496 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
461 635 zł a 21 423 124 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 241 148 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 835 496 zł w 2024 roku.
• 8 675 399 zł w 2023 roku.
• 353 200 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ship-Trans-Tourist Consulting - Adam Małdyk wynosi 0,13%. To oznacza, że firma ma szansę 0,13% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,463% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,13% w 2024 roku.
• 0,13% w 2023 roku.
• 1,06% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Ship-Trans-Tourist Consulting - Adam Małdyk charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 2 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 579 265
zł.
Koszty operacyjne Ship-Trans-Tourist Consulting - Adam Małdyk wyniosły 7 886 505
zł.
Wynagrodzenia stanowią 7%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
289 632 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 579 265 zł w 2024 roku
• 543 237 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
7% w 2024 roku
•
7% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ship-Trans-Tourist Consulting - Adam Małdyk wyniosła 1 613 335 zł.
a
ktywa trwałe to 21 860 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 591 476 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 613 335 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 615 514 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 997 821 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -793 854 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 613 335 zł w 2024 roku.
• 1 076 815 zł w 2023 roku.
• 3 201 044 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 41%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 108%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 20.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 54 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ship-Trans-Tourist Consulting - Adam Małdyk wyniosły 997 821 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 613 335 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 62%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -866 145 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 997 821 zł w 2024 roku
• 731 405 zł w 2023 roku
• 2 730 110 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 11.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 62% w 2024 roku
• 68% w 2023 roku
• 85% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ship-Trans-Tourist Consulting - Adam Małdyk wykazała przychody na poziomie 8 569 249 zł.
Organizacja zarobiła 665 257 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 665 257 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Ship-Trans-Tourist Consulting - Adam Małdyk wykazała zysk netto większy niż 70% organizacji z branży "Działalność morskich agencji transportowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 55% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 44% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 57% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
SHIP-TRANS-TOURIST CONSULTING