Organizacja Amp concepts marketing i komunikacja osiągnęła 631 369 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 624 450 zł. Pozostałe przychody to 6919 zł.
Całkowite koszty wyniosły 602 351 zł.
Zysk netto wyniósł 22 099 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 8334 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 631 369 zł w 2022 roku.
• 431 704 zł w 2021 roku.
• 39 046 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -135 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 22 099 zł w 2022 roku.
• 101 803 zł w 2021 roku.
• -311 678 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Amp concepts marketing i komunikacja wynosi 770 479 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
220 990 zł a 1 578 422 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 41 444 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 770 479 zł w 2022 roku.
• 939 610 zł w 2021 roku.
• 80 148 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Amp concepts marketing i komunikacja wyniosła 349 825 zł.
a
ktywa obrotowe to 349 825 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 349 825 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 348 227 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1598 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 27 265 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 349 825 zł w 2022 roku.
• 326 128 zł w 2021 roku.
• 72 157 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Amp concepts marketing i komunikacja wyniosły 1598 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 349 825 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 0%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -21 306 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1598 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 10 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Amp concepts marketing i komunikacja wykazała przychody na poziomie 631 369 zł.
Organizacja zarobiła 22 099 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 22 099 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -657 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Amp concepts marketing i komunikacja wykazała zysk netto większy niż 57% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
Organizacja wykazała przychód większy niż 61% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 57% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 61% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 63% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 9% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.05%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Lefevre Michael Rik
posiada 49 udziałów, które stanowią 49% firmy.
Lefevre Pieter Willy
posiada 49 udziałów, które stanowią 49% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Lefevre Pieter Willy (49% udziałów)
• Lefevre Michael Rik (49% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 15.11.2013 do 26.02.2014
była Pszkit Anna
kontrolująca 100% udziałów.
Podobne organizacje do AMP CONCEPTS MARKETING I KOMUNIKACJA