AMP CONCEPTS MARKETING I KOMUNIKACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000485702
NIP
1132870939
REGON
146986120

Podsumowanie

aktywa
350 tys.
przychód
631 tys.
zysk
22 tys.
wartość firmy
770 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
OSTROBRAMSKA, 101
Kod pocztowy
04-041
Rejestracja
2013-11-15
Rozpoczęcie działalności
2013-11-15
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU JEST UPRAWNIONY DO SAMODZIELNEJ REPREZENTACJI SPÓŁKI.
Branże
Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania HANDEL HURTOWY I DETALICZNY POJAZDAMI SAMOCHODOWYMI; NAPRAWA POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH HANDEL DETALICZNY, Z WYŁĄCZENIEM HANDLU DETALICZNEGO POJAZDAMI SAMOCHODOWYMI Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi HANDEL HURTOWY, Z WYŁĄCZENIEM HANDLU POJAZDAMI SAMOCHODOWYMI Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Działalność portali internetowych Działalność związana z oprogramowaniem Działalność agencji reklamowych Działalność wydawnicza w zakresie oprogramowania Drukowanie i działalność usługowa związana z poligrafią Wydawanie książek i periodyków oraz pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych Działalność twórcza związana z kulturą i rozrywką Działalność związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi Działalność związana z reprezentowaniem mediów Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność związana z tłumaczeniami Działalność centrów telefonicznych (call center) Działalność w zakresie pozostałej telekomunikacji Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Badanie rynku i opinii publicznej Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania Działalność agencji informacyjnych Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność fotograficzna

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Amp concepts marketing i komunikacja osiągnęła 631 369 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 624 450 zł. Pozostałe przychody to 6919 zł.
Całkowite koszty wyniosły 602 351 zł.
Zysk netto wyniósł 22 099 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 8334 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 631 369 zł w 2022 roku.
• 431 704 zł w 2021 roku.
• 39 046 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -135 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 22 099 zł w 2022 roku.
• 101 803 zł w 2021 roku.
• -311 678 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Amp concepts marketing i komunikacja wynosi 770 479 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 220 990 zł a 1 578 422 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 41 444 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 770 479 zł w 2022 roku.
• 939 610 zł w 2021 roku.
• 80 148 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Amp concepts marketing i komunikacja wyniosła 349 825 zł.
a
ktywa obrotowe to 349 825 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 349 825 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 348 227 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1598 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 27 265 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 349 825 zł w 2022 roku.
• 326 128 zł w 2021 roku.
• 72 157 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Amp concepts marketing i komunikacja wyniosły 1598 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 349 825 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 0%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -21 306 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1598 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 10 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Amp concepts marketing i komunikacja wykazała przychody na poziomie 631 369 zł.
Organizacja zarobiła 22 099 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 22 099 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -657 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Amp concepts marketing i komunikacja wykazała zysk netto większy niż 57% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
Organizacja wykazała przychód większy niż 61% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 57% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 61% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 63% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 9% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.05%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Lefevre Michael Rik posiada 49 udziałów, które stanowią 49% firmy.
Lefevre Pieter Willy posiada 49 udziałów, które stanowią 49% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Lefevre Pieter Willy (49% udziałów)
• Lefevre Michael Rik (49% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 15.11.2013 do 26.02.2014 była Pszkit Anna kontrolująca 100% udziałów.