BRANDSCOPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000377220
NIP
5862264082
REGON
221171265

Podsumowanie

aktywa
383 tys.
przychód
2,4 mln
zysk
99 tys.
wartość firmy
2,1 mln
Podstawowe info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
GDAŃSK
Adres
AL. GRUNWALDZKA, 523
Kod pocztowy
80-320
Rejestracja
2011-01-31
Rozpoczęcie działalności
2011-02-01
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
UPRAWNIONYM DO REPREZENTACJI SPÓŁKI JEST KOMPLEMENTARIUSZ - SPÓŁKA POD FIRMĄ BRANDSCOPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ZGODNIE Z REPREZENTACJĄ.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brandscope osiągnęła 2 364 910 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 364 910 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 265 859 zł.
Zysk netto wyniósł 99 052 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 145 246 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 364 910 zł w 2022 roku.
• 2 136 749 zł w 2021 roku.
• 1 925 528 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -118 319 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 99 052 zł w 2022 roku.
• 424 991 zł w 2021 roku.
• 622 505 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandscope wynosi 2 054 602 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 81 789 zł a 5 912 276 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -465 186 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 054 602 zł w 2022 roku.
• 3 450 705 zł w 2021 roku.
• 4 248 085 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brandscope wyniosła 383 283 zł.
a
ktywa trwałe to 18 011 zł.
a
ktywa obrotowe to 365 272 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 383 283 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 109 052 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 274 231 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -100 433 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 383 283 zł w 2022 roku.
• 696 301 zł w 2021 roku.
• 908 161 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 26%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 91%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brandscope wyniosły 274 231 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 383 283 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 72%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 17 886 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 274 231 zł w 2022 roku
• 261 311 zł w 2021 roku
• 275 656 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 10.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 72% w 2022 roku
• 38% w 2021 roku
• 30% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brandscope wykazała przychody na poziomie 2 364 910 zł.
Organizacja zarobiła 113 088 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 14 036 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 99 052 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2807 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 14 036 zł w 2022 roku
• 27 404 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Brandscope wykazała zysk netto większy niż 73% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
Organizacja wykazała przychód większy niż 82% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 80% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 82% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 66% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 71% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki