Specjalizacja w public relations, marketingu i komunikacji.
Tworzenie strategii obecności marek w środowisku biznesowym.
Organizacja eventów medialnych, biznesowych i firmowych.
Prowadzenie szkoleń z zakresu PR i marketingu.
Członkostwo w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations.
Beyond Public Relations to agencja specjalizująca się w kompleksowej obsłudze w zakresie public relations, marketingu oraz komunikacji. Działa na rynku z misją, by wspierać firmy w budowaniu ich wizerunku i relacji z interesariuszami. Efektywność działań agencji opiera się na przemyślanych strategiach obecności marek w środowisku biznesowym oraz stworzeniu skutecznych kampanii komunikacyjnych. Beyond Public Relations wyróżnia się doświadczeniem w organizacji różnorodnych eventów, co tworzy unikalne możliwości dla klientów pragnących zaprezentować swoje marki w innowacyjny sposób. Dodatkowo, agencja oferuje usługi szkoleń, które mają na celu podniesienie kompetencji w zakresie PR, co czyni ich ofertę atrakcyjną zarówno dla firm, jak i dla indywidualnych klientów. Zaangażowanie w podnoszenie standardów komunikacji oraz wszechstronność w obsłudze różnych branż podkreślają ich profesjonalizm i rzetelność. Dzięki realnemu wpływowi swoich działań na zwiększenie rozpoznawalności i konkurencyjności klientów, Beyond Public Relations zostaje kluczowym partnerem w zarządzaniu wizerunkiem.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Beyond Public Relations osiągnęła 1 462 268 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 462 268 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 195 970 zł.
Zysk netto wyniósł 266 298 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 117 733 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 462 268 zł w 2024 roku.
• 997 259 zł w 2023 roku.
• 1 017 441 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 36 721 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 266 298 zł w 2024 roku.
• 80 695 zł w 2023 roku.
• 38 847 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Beyond Public Relations wynosi 294 tys. zł.
EBITDA Beyond Public Relations wynosi 294 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
40 322 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 294 019 zł w
2024 roku.
• 89 272 zł w
2023 roku.
• 44 232 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
40 139 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 294 019 zł w
2024 roku.
• 89 272 zł w
2023 roku.
• 44 232 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Beyond Public Relations wynosi 2 395 325 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
355 289 zł a 3 728 167 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 273 668 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 395 325 zł w 2024 roku.
• 1 184 338 zł w 2023 roku.
• 1 029 877 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Beyond Public Relations wynosi 1,83%. To oznacza, że firma ma szansę 1,83% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,83% w 2024 roku.
• 1,83% w 2023 roku.
• 1,83% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Beyond Public Relations wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Beyond Public Relations charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Beyond Public Relations wynosi 77 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 44 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 166 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 44 tys. zł a 166 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
10 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 77 tys. zł w 2024 roku.
• 41 tys. zł w 2023 roku.
• 38 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 44 tys. zł w 2024 roku.
• 13 tys. zł w 2023 roku.
• 7 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 166 tys. zł w 2024 roku.
• 92 tys. zł w 2023 roku.
• 92 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 514 029
zł.
Koszty operacyjne Beyond Public Relations wyniosły 1 168 249
zł.
Wynagrodzenia stanowią 44%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
50 743 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 514 029 zł w 2024 roku
• 273 012 zł w 2023 roku
• 348 562 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
44% w 2024 roku
•
30% w 2023 roku
•
36% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Beyond Public Relations wyniosła 564 703 zł.
a
ktywa obrotowe to 564 703 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 564 703 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 473 719 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 90 984 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 69 791 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 564 703 zł w 2024 roku.
• 335 605 zł w 2023 roku.
• 327 128 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 47%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 56%.
Marża operacyjna wyniosła 20%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Beyond Public Relations wyniosły 90 984 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 564 703 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 16%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5397 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 90 984 zł w 2024 roku
• 73 314 zł w 2023 roku
• 65 531 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 16% w 2024 roku
• 22% w 2023 roku
• 20% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Beyond Public Relations wykazała przychody na poziomie 1 462 268 zł.
Organizacja zarobiła 293 787 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 27 489 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 266 298 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3666 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 27 489 zł w 2024 roku
• 8371 zł w 2023 roku
• 5201 zł w 2022 roku
Organizacja Beyond Public Relations wykazała zysk netto większy niż 87% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
Organizacja wykazała przychód większy niż 76% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 85% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 76% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 71% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 35% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.1%.