KOBOLD PUBLIC RELATIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000340001NIP
6342727760REGON
241356730
Podsumowanie
aktywa
370 tys.
przychód
574 tys.
zysk
141 tys.
wartość firmy
1,1 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
KATOWICE
Adres
IŁŁAKOWICZÓWNY, 19B
Kod pocztowy
40-134
Rejestracja
2009-10-22
Rozpoczęcie działalności
2009-10-22
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO, JAK I WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI I SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W JEJ IMIENIU UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Organizacja Kobold public relations osiągnęła 574 426 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 574 426 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 433 033 zł.
Zysk netto wyniósł 141 393 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 14 766 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 574 426 zł w 2022 roku.
• 950 806 zł w 2021 roku.
• 452 749 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 57 629 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 141 393 zł w 2022 roku.
• 188 960 zł w 2021 roku.
• 169 819 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Kobold public relations wynosi 1 112 333 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
163 809 zł a 1 979 509 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 155 721 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 112 333 zł w 2022 roku.
• 1 589 192 zł w 2021 roku.
• 1 038 870 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Kobold public relations wyniosła 370 259 zł.
a
ktywa trwałe to 10 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 360 259 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 370 259 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 218 412 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 151 848 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 37 573 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 370 259 zł w 2022 roku.
• 471 356 zł w 2021 roku.
• 326 552 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 38%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 65%.
Marża operacyjna wyniosła 27%.
Marża netto wyniosła 25%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Kobold public relations wyniosły 151 848 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 370 259 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 41%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -64 056 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 151 848 zł w 2022 roku
• 205 379 zł w 2021 roku
• 249 534 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 43.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 41% w 2022 roku
• 44% w 2021 roku
• 76% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Kobold public relations wykazała przychody na poziomie 574 426 zł.
Organizacja zarobiła 155 389 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 13 996 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 141 393 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2799 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 13 996 zł w 2022 roku
• 20 224 zł w 2021 roku
• 19 287 zł w 2020 roku
Organizacja Kobold public relations wykazała zysk netto większy niż 77% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
Organizacja wykazała przychód większy niż 60% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 79% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 60% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 65% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 53% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.05%.