SPARK PROMOTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000457247
NIP
8951788428
REGON
932896354

Podsumowanie

aktywa
1,9 mln
przychód
8 mln
zysk
197 tys.
wartość firmy
6,7 mln
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. ŚW. JERZEGO, 1A
Kod pocztowy
50-518
Rejestracja
2013-04-08
Rozpoczęcie działalności
2003-03-17
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z BRAKIEM PRZEWAGI KTÓREGOKOLWIEK RODZAJU WŁASNOŚCI PRYWATNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
WSPÓLNIKIEM UPRAWNIONYM DO SAMODZIELNEJ REPREZENTACJI SPÓŁKI JEST KOMPLEMENTARIUSZ SPARK PROMOTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W BYKOWIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Spark promotions osiągnęła 8 033 205 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 033 205 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7 836 365 zł.
Zysk netto wyniósł 196 840 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 264 364 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 033 205 zł w 2022 roku.
• 8 062 455 zł w 2021 roku.
• 5 220 774 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 73 252 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 196 840 zł w 2022 roku.
• 408 325 zł w 2021 roku.
• 155 086 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Spark promotions wynosi 6 664 247 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 521 417 zł a 20 083 013 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 411 081 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 664 247 zł w 2022 roku.
• 7 382 056 zł w 2021 roku.
• 4 468 403 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Spark promotions wyniosła 1 871 399 zł.
a
ktywa trwałe to 9660 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 861 739 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 871 399 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 695 223 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 176 176 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -4005 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 871 399 zł w 2022 roku.
• 1 450 689 zł w 2021 roku.
• 1 793 015 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 28%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 24.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Spark promotions wyniosły 1 176 176 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 871 399 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 63%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -107 160 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 176 176 zł w 2022 roku
• 952 306 zł w 2021 roku
• 1 302 957 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 63% w 2022 roku
• 66% w 2021 roku
• 73% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Spark promotions wykazała przychody na poziomie 8 033 205 zł.
Organizacja zarobiła 219 971 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 23 131 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 196 840 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4626 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 23 131 zł w 2022 roku
• 36 133 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Spark promotions wykazała zysk netto większy niż 82% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 84% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 92% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 64% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.03%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki