MAIK AGENCJA REKLAMOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000705554
NIP
9462675702
REGON
368806005

Podsumowanie

aktywa
88 tys.
przychód
393 tys.
zysk
67 tys.
wartość firmy
587 tys.
Podstawowe info
Województwo
LUBELSKIE
Miejscowość
LUBLIN
Adres
UL. INŻYNIERSKA, 8P
Kod pocztowy
20-484
Rejestracja
2017-11-22
Rozpoczęcie działalności
2017-11-22
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I ICH PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Maik agencja reklamowa osiągnęła 392 946 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 370 591 zł. Pozostałe przychody to 22 355 zł.
Całkowite koszty wyniosły 303 696 zł.
Zysk netto wyniósł 66 894 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 78 589 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 392 946 zł w 2022 roku.
• 339 655 zł w 2021 roku.
• 157 551 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 13 379 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 66 894 zł w 2022 roku.
• 91 650 zł w 2021 roku.
• 33 724 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Maik agencja reklamowa wynosi 587 211 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 57 671 zł a 982 364 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 115 942 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 587 211 zł w 2022 roku.
• 669 273 zł w 2021 roku.
• 272 721 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Maik agencja reklamowa wyniosła 87 848 zł.
a
ktywa trwałe to 5025 zł.
a
ktywa obrotowe to 82 823 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 87 848 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 76 894 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 10 954 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -23 866 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 87 848 zł w 2022 roku.
• 114 023 zł w 2021 roku.
• 47 832 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 76%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 87%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Maik agencja reklamowa wyniosły 10 954 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 87 848 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 12%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -37 245 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 10 954 zł w 2022 roku
• 12 374 zł w 2021 roku
• 4108 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 16.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 12% w 2022 roku
• 11% w 2021 roku
• 9% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Maik agencja reklamowa wykazała przychody na poziomie 392 946 zł.
Organizacja zarobiła 76 628 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 9734 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 66 894 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 13% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1947 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 9734 zł w 2022 roku
• 8789 zł w 2021 roku
• 11 586 zł w 2020 roku

Organizacja Maik agencja reklamowa wykazała zysk netto większy niż 71% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 75% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 53% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 41% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 26% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Babicz Janusz posiada 60 udziałów, które stanowią 60% firmy.
Tynecka Babicz Barbara posiada 40 udziałów, które stanowią 40% firmy.
Największym udziałowcem od 22.12.2017 jest Babicz Janusz kontrolujący 60% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 22.11.2017 do 22.12.2017 był Babicz Janusz kontrolując 100% udziałów.