Organizacja Maik agencja reklamowa osiągnęła 392 946 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 370 591 zł. Pozostałe przychody to 22 355 zł.
Całkowite koszty wyniosły 303 696 zł.
Zysk netto wyniósł 66 894 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 78 589 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 392 946 zł w 2022 roku.
• 339 655 zł w 2021 roku.
• 157 551 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 13 379 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 66 894 zł w 2022 roku.
• 91 650 zł w 2021 roku.
• 33 724 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Maik agencja reklamowa wynosi 587 211 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
57 671 zł a 982 364 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 115 942 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 587 211 zł w 2022 roku.
• 669 273 zł w 2021 roku.
• 272 721 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Maik agencja reklamowa wyniosła 87 848 zł.
a
ktywa trwałe to 5025 zł.
a
ktywa obrotowe to 82 823 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 87 848 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 76 894 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 10 954 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -23 866 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 87 848 zł w 2022 roku.
• 114 023 zł w 2021 roku.
• 47 832 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 76%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 87%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Maik agencja reklamowa wyniosły 10 954 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 87 848 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 12%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -37 245 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 10 954 zł w 2022 roku
• 12 374 zł w 2021 roku
• 4108 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 16.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 12% w 2022 roku
• 11% w 2021 roku
• 9% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Maik agencja reklamowa wykazała przychody na poziomie 392 946 zł.
Organizacja zarobiła 76 628 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 9734 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 66 894 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 13% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1947 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 9734 zł w 2022 roku
• 8789 zł w 2021 roku
• 11 586 zł w 2020 roku