GLOBAL MEDIA POLAND SPÓŁKA AKCYJNA KRS
0000413627
NIP
8971781636
REGON
021838824

Podsumowanie

aktywa
4,1 mln
przychód
14,2 mln
zysk
-226 tys.
wartość firmy
10,1 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
ALEJA JULIUSZA SŁOWACKIEGO, 39
Kod pocztowy
30-018
Rejestracja
2012-03-07
Rozpoczęcie działalności
2012-03-15
Kapitał zakładowy
100000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.globalmediapoland.pl
Forma prawna
SPÓŁKA AKCYJNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO REPREZENTACJA SPÓŁKI JEST JEDNOOSOBOWA.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Global media poland osiągnęła 14 239 718 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 14 155 215 zł. Pozostałe przychody to 84 504 zł.
Całkowite koszty wyniosły 14 381 193 zł.
Strata netto wyniosła 225 978 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2 840 922 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 14 239 718 zł w 2022 roku.
• 17 663 660 zł w 2021 roku.
• 9 167 164 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -47 756 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -225 978 zł w 2022 roku.
• 61 660 zł w 2021 roku.
• -22 400 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Global media poland wynosi 10 137 669 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 35 599 295 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 945 666 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 10 137 669 zł w 2022 roku.
• 12 656 319 zł w 2021 roku.
• 6 111 443 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Global media poland wyniosła 4 088 647 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 088 647 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 088 647 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 859 364 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 229 283 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 727 758 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 088 647 zł w 2022 roku.
• 3 939 586 zł w 2021 roku.
• 2 742 786 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -26%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Global media poland wyniosły 3 229 283 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 088 647 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 79%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 645 145 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 229 283 zł w 2022 roku
• 3 094 376 zł w 2021 roku
• 3 119 554 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 15.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 79% w 2022 roku
• 79% w 2021 roku
• 114% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Global media poland wykazała przychody na poziomie 14 239 718 zł.
Organizacja zarobiła -157 827 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 68 151 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -225 978 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -43% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 13 482 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 68 151 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Global media poland wykazała zysk netto większy niż 3% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 3% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 73% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.05%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki