STOWARZYSZENIE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ SAR KRS
0000177032
NIP
5262397001
REGON
016102001

Podsumowanie

aktywa
1,9 mln
przychód
9,5 mln
zysk
121 tys.
wartość firmy
7,7 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. CZERSKA, 8/10
Kod pocztowy
00-732
Rejestracja
2003-10-21
Rozpoczęcie działalności
1999-10-05
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU STOWARZYSZENIA UPOWAŻNIONY JEST PREZES DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE BĄDŹ SWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Stowarzyszenie komunikacji marketingowej sa osiągnęła 9 478 870 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7 971 821 zł. Pozostałe przychody to 1 507 049 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7 850 502 zł.
Zysk netto wyniósł 121 319 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 361 407 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 478 870 zł w 2022 roku.
• 8 788 712 zł w 2021 roku.
• 7 048 208 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -21 817 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 121 319 zł w 2022 roku.
• 37 178 zł w 2021 roku.
• 91 467 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Stowarzyszenie komunikacji marketingowej sa wynosi 7 742 531 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 938 007 zł a 23 697 175 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 213 082 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 742 531 zł w 2022 roku.
• 6 854 873 zł w 2021 roku.
• 5 883 806 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Stowarzyszenie komunikacji marketingowej sa wyniosła 1 921 593 zł.
a
ktywa trwałe to 416 936 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 504 657 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 921 593 zł.
f
undusz własny to 1 250 676 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 670 917 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 33 618 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 921 593 zł w 2022 roku.
• 2 725 813 zł w 2021 roku.
• 2 252 878 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 10%.
Marża operacyjna wyniosła -5%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Stowarzyszenie komunikacji marketingowej sa wyniosły 670 917 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 921 593 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 35%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -45 599 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 670 917 zł w 2022 roku
• 1 596 456 zł w 2021 roku
• 1 160 699 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 35% w 2022 roku
• 59% w 2021 roku
• 52% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Stowarzyszenie komunikacji marketingowej sa wykazała przychody na poziomie 9 478 870 zł.
Organizacja zarobiła 121 319 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 121 319 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -10 827 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Stowarzyszenie komunikacji marketingowej sa wykazała zysk netto większy niż 77% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 93% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 45% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.04%.


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki