STOWARZYSZENIE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ SARKRS
0000177032NIP
5262397001REGON
016102001
Podsumowanie
aktywa
1,9 mln
przychód
9,5 mln
zysk
121 tys.
wartość firmy
7,7 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. CZERSKA, 8/10
Kod pocztowy
00-732
Rejestracja
2003-10-21
Rozpoczęcie działalności
1999-10-05
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU STOWARZYSZENIA UPOWAŻNIONY JEST PREZES DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE BĄDŹ SWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Organizacja Stowarzyszenie komunikacji marketingowej sa osiągnęła 9 478 870 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7 971 821 zł. Pozostałe przychody to 1 507 049 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7 850 502 zł.
Zysk netto wyniósł 121 319 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 361 407 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 478 870 zł w 2022 roku.
• 8 788 712 zł w 2021 roku.
• 7 048 208 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -21 817 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 121 319 zł w 2022 roku.
• 37 178 zł w 2021 roku.
• 91 467 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Stowarzyszenie komunikacji marketingowej sa wynosi 7 742 531 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
938 007 zł a 23 697 175 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 213 082 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 742 531 zł w 2022 roku.
• 6 854 873 zł w 2021 roku.
• 5 883 806 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Stowarzyszenie komunikacji marketingowej sa wyniosła 1 921 593 zł.
a
ktywa trwałe to 416 936 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 504 657 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 921 593 zł.
f
undusz własny to 1 250 676 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 670 917 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 33 618 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 921 593 zł w 2022 roku.
• 2 725 813 zł w 2021 roku.
• 2 252 878 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 10%.
Marża operacyjna wyniosła -5%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Stowarzyszenie komunikacji marketingowej sa wyniosły 670 917 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 921 593 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 35%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -45 599 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 670 917 zł w 2022 roku
• 1 596 456 zł w 2021 roku
• 1 160 699 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 35% w 2022 roku
• 59% w 2021 roku
• 52% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Stowarzyszenie komunikacji marketingowej sa wykazała przychody na poziomie 9 478 870 zł.
Organizacja zarobiła 121 319 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 121 319 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -10 827 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku