AGENCJA REKLAMOWA STUDIO ARRM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000229857
NIP
7791021627
REGON
630392676

Podsumowanie

aktywa
557 tys.
przychód
12,4 mln
zysk
227 tys.
wartość firmy
9,4 mln
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
KASZTELAŃSKA, 37
Kod pocztowy
60-316
Rejestracja
2005-03-10
Rozpoczęcie działalności
1995-08-22
Kapitał zakładowy
100000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU MA PRAWO DO JEDNOOSOBOWEJ REPREZENTACJI SPÓŁKI.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Agencja reklamowa studio arrm osiągnęła 12 356 289 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 12 356 289 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 12 129 751 zł.
Zysk netto wyniósł 226 538 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 465 357 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 12 356 289 zł w 2023 roku.
• 11 020 687 zł w 2022 roku.
• 8 129 469 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -19 161 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 226 538 zł w 2023 roku.
• 311 256 zł w 2022 roku.
• 179 363 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa studio arrm wynosi 9 414 831 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 271 153 zł a 30 890 723 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 208 374 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 414 831 zł w 2023 roku.
• 8 900 589 zł w 2022 roku.
• 6 437 955 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa studio arrm wyniosła 556 855 zł.
a
ktywa trwałe to 2500 zł.
a
ktywa obrotowe to 554 355 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 556 855 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 361 538 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 195 317 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -24 622 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 556 855 zł w 2023 roku.
• 490 829 zł w 2022 roku.
• 523 070 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 41%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 63%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Agencja reklamowa studio arrm wyniosły 195 317 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 556 855 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 35%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9003 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 195 317 zł w 2023 roku
• 79 573 zł w 2022 roku
• 121 926 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 35% w 2023 roku
• 16% w 2022 roku
• 23% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Agencja reklamowa studio arrm wykazała przychody na poziomie 12 356 289 zł.
Organizacja zarobiła 279 956 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 53 418 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 226 538 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -4617 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 53 418 zł w 2023 roku
• 74 097 zł w 2022 roku
• 43 035 zł w 2021 roku

Organizacja Agencja reklamowa studio arrm wykazała zysk netto większy niż 83% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 90% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.5%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 94% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 71% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 53% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.5%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Sammler Renata posiada 60 udziałów, które stanowią 60% firmy.
Dworak Małgorzata posiada 40 udziałów, które stanowią 40% firmy.
Największym udziałowcem od 30.05.2023 jest Sammler Renata kontrolujący 60% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 10.03.2005 do 30.05.2023 był Zgodziński Tomasz kontrolując 69% udziałów.