SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM ALBO DWÓCH PROKURENTÓW DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE. JEŻELI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU.
Organizacja Fortum marketing and sales polska osiągnęła 8 260 014 443 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 181 455 485 zł. Pozostałe przychody to 78 558 959 zł.
Całkowite koszty wyniosły 8 805 145 069 zł.
Strata netto wyniosła 623 689 584 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 189 760 293 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 260 014 443 zł w 2023 roku.
• 7 316 263 485 zł w 2022 roku.
• 5 940 414 936 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -108 182 587 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -623 689 584 zł w 2023 roku.
• -873 598 021 zł w 2022 roku.
• 1 543 448 787 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fortum marketing and sales polska wynosi 5 506 676 296 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 20 650 036 108 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 763 958 504 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 506 676 296 zł w 2023 roku.
• 5 608 343 151 zł w 2022 roku.
• 11 542 420 973 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Fortum marketing and sales polska wynosi 216,98 mln zł.
EBITDA Fortum marketing and sales polska wynosi 218,15 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
34 652 656 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 216 975 849 zł w
2023 roku.
• 170 213 627 zł w
2022 roku.
• 65 564 934 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
34 702 590 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 218 152 898 zł w
2023 roku.
• 172 252 924 zł w
2022 roku.
• 68 301 992 zł w
2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fortum marketing and sales polska wynosi 2,54%. To oznacza, że firma ma szansę 2,54% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,352% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 2,54% w 2023 roku.
• 1,58% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fortum marketing and sales polska wyniosła 2 135 273 335 zł.
a
ktywa trwałe to 388 659 632 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 746 613 703 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 135 273 335 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -55 847 175 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 191 120 509 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 301 861 028 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 135 273 335 zł w 2023 roku.
• 7 472 488 949 zł w 2022 roku.
• 6 539 705 184 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -29%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1,117%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła -8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 181.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fortum marketing and sales polska wyniosły 2 191 120 509 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 135 273 335 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 103%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 327 539 203 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 191 120 509 zł w 2023 roku
• 6 498 043 402 zł w 2022 roku
• 4 661 906 249 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 103% w 2023 roku
• 87% w 2022 roku
• 71% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fortum marketing and sales polska wykazała przychody na poziomie 8 260 014 443 zł.
Organizacja zarobiła -514 952 425 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 108 737 159 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -623 689 584 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -21% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 17 131 683 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 108 737 159 zł w 2023 roku
• 244 511 856 zł w 2022 roku
• 365 821 765 zł w 2021 roku