SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM ALBO DWÓCH PROKURENTÓW DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE. JEŻELI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU.
Organizacja Fortum Marketing AND Sales Polska osiągnęła 6 323 171 780 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 090 713 637 zł. Pozostałe przychody to 232 458 143 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 792 822 546 zł.
Zysk netto wyniósł 297 891 091 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 743 102 728 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 323 171 780 zł w 2024 roku.
• 8 248 067 204 zł w 2023 roku.
• 7 316 263 485 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 38 926 451 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 297 891 091 zł w 2024 roku.
• -619 380 867 zł w 2023 roku.
• -873 598 021 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Fortum Marketing AND Sales Polska wynosi 193,56 mln zł.
EBITDA Fortum Marketing AND Sales Polska wynosi 194,43 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
26 357 011 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 193 558 992 zł w
2024 roku.
• 216 975 849 zł w
2023 roku.
• 170 213 627 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
26 355 807 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 194 428 007 zł w
2024 roku.
• 218 152 898 zł w
2023 roku.
• 172 252 924 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fortum Marketing AND Sales Polska wynosi 5 906 184 257 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
499 172 041 zł a 15 807 929 450 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 711 894 140 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 906 184 257 zł w 2024 roku.
• 5 498 711 469 zł w 2023 roku.
• 5 608 343 151 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fortum Marketing AND Sales Polska wynosi 0,19%. To oznacza, że firma ma szansę 0,19% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,19% w 2024 roku.
• 3,38% w 2023 roku.
• 1,40% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Fortum Marketing AND Sales Polska charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 35 285 670
zł.
Koszty operacyjne Fortum Marketing AND Sales Polska wyniosły 5 897 154 645
zł.
Wynagrodzenia stanowią 1%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
3 073 457 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 35 285 670 zł w 2024 roku
• 29 700 287 zł w 2023 roku
• 25 122 995 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
1% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fortum Marketing AND Sales Polska wyniosła 2 208 484 894 zł.
a
ktywa trwałe to 227 119 510 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 981 365 384 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 208 484 894 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 665 562 722 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 542 922 172 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 269 196 818 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 208 484 894 zł w 2024 roku.
• 2 562 027 895 zł w 2023 roku.
• 7 472 488 949 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 45%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fortum Marketing AND Sales Polska wyniosły 1 542 922 172 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 208 484 894 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 70%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 188 148 126 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 542 922 172 zł w 2024 roku
• 2 613 566 352 zł w 2023 roku
• 6 498 043 402 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 70% w 2024 roku
• 102% w 2023 roku
• 87% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fortum Marketing AND Sales Polska wykazała przychody na poziomie 6 323 171 780 zł.
Organizacja zarobiła 370 178 048 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 72 286 957 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 297 891 091 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 9 477 128 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 72 286 957 zł w 2024 roku
• 113 045 876 zł w 2023 roku
• 244 511 856 zł w 2022 roku