SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE, W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE, DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Polskarail osiągnęła 13 879 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 zł. Pozostałe przychody to 13 878 zł.
Całkowite koszty wyniosły 29 085 zł.
Strata netto wyniosła 29 084 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 13 878 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 13 879 zł w 2018 roku.
• 1 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 83 224 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -29 084 zł w 2018 roku.
• -112 308 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Polskarail wynosi -43 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
133 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -42 962 zł w
2018 roku.
• -43 095 zł w
2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Polskarail wynosi 291 329 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 504 409 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 12 561 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 291 329 zł w 2018 roku.
• 303 890 zł w 2017 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Polskarail wynosi 29,3%. To oznacza, że firma ma szansę 29,3% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Podwyższone ryzyko zamknięcia wymaga szczególnej uwagi i potencjalnych działań naprawczych.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,014% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 29,3% w 2018 roku.
• 29,3% w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Polskarail wynosi 0,14%. To oznacza, że firma ma szansę 0,14% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,061% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,14% w 2018 roku.
• 0,21% w 2017 roku.
Wiarygodność firmy
Polskarail charakteryzuje się obniżoną wiarygodnością płatniczą (ocena: D).
Występuje podwyższone ryzyko opóźnień w regulowaniu zobowiązań lub problemów operacyjnych. Wskazane są przedpłaty lub krótkie terminy płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2018 roku.
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2017 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Polskarail wynosi 33 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 132 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 132 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta między 2017 a 2018 rokiem. Zmiana wynosi 0 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wynosił:
• 33 tys. zł w 2018 roku.
• 32 tys. zł w 2017 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 132 tys. zł w 2018 roku.
• 142 tys. zł w 2017 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Polskarail wyniosły 42 963
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2018 roku
•
0% w 2017 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Polskarail wyniosła 380 972 zł.
a
ktywa obrotowe to 380 972 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 380 972 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 376 102 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4870 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -95 614 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 380 972 zł w 2018 roku.
• 476 586 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -8%.
Marża operacyjna wyniosła -4,296,185%.
Marża netto wyniosła -210%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 20 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13321 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11230584 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Polskarail wyniosły 4870 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 380 972 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -66 530 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4870 zł w 2018 roku
• 71 400 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 14 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2018 roku
• 15% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Polskarail wykazała przychody na poziomie 13 879 zł.
Organizacja Polskarail wykazała zysk netto większy niż 14% organizacji z branży "Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 34% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 był on wyższy niż 14% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2018 były wyższe niż 34% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była ona wyższa niż 58% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 był wyższy niż 12% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2018 wynosił on 0%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Railconsult S.r.l.
posiada 950 udziałów,
które stanowią 95.0% firmy.