SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA DOKUMENTÓW W IMIENIU SPÓŁKI SĄ UPOWAŻNIENI SAMODZIELNIE PREZES ZARZĄDU ORAZ ŁĄCZNIE DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU, ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU I PROKURENT, ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU I PEŁNOMOCNIK DZIAŁĄJĄCY W GRANICACH UMOCOWANIA, ALBO DWAJ PROKURENCI, ALBO PROKURENT I PEŁNOMOCNIK DZIAŁAJĄCY W GRANICACH UMOCOWANIA.
Organizacja Auto Lider W Upadłości Likwidacyjnej osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 465 628 zł.
Strata netto wyniosła 465 628 zł.
Spółka wykazuje
stałe
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2019 roku.
• 10 100 zł w 2018 roku.
• 7122 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -153 541 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -465 628 zł w 2019 roku.
• 7718 zł w 2018 roku.
• -1750 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Auto Lider W Upadłości Likwidacyjnej wynosi -466 tys. zł.
EBITDA Auto Lider W Upadłości Likwidacyjnej wynosi -466 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
153 541 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -465 628 zł w
2019 roku.
• 7718 zł w
2018 roku.
• -1750 zł w
2017 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
153 541 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -465 628 zł w
2019 roku.
• 7718 zł w
2018 roku.
• -1750 zł w
2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Auto Lider W Upadłości Likwidacyjnej wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji
nie zmienia się
w czasie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku.
• 37 605 zł w 2018 roku.
• 4748 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Auto Lider W Upadłości Likwidacyjnej wynosi 62,4%. To oznacza, że firma ma szansę 62,4% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi NaN% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 62,4% w 2019 roku.
• 60,9% w 2018 roku.
• 13,1% w 2017 roku.
Wiarygodność firmy
Auto Lider W Upadłości Likwidacyjnej charakteryzuje się niską wiarygodnością płatniczą (ocena: E).
Istnieje wysokie ryzyko problemów z odzyskaniem należności. Rekomendowane są wyłącznie transakcje przedpłacone lub zabezpieczone.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 2 poziomy w ciągu 3 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena E (bardzo niska wiarygodność) w 2019 roku.
• Ocena E (bardzo niska wiarygodność) w 2018 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2017 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 9812
zł.
Koszty operacyjne Auto Lider W Upadłości Likwidacyjnej wyniosły 465 628
zł.
Wynagrodzenia stanowią 2%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
3271 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 9812 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
2% w 2019 roku
•
0% w 2018 roku
•
0% w 2017 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Auto Lider W Upadłości Likwidacyjnej wyniosła 258 109 zł.
a
ktywa obrotowe to 258 109 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 258 109 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 500 636 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 758 745 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -148 748 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 258 109 zł w 2019 roku.
• 689 278 zł w 2018 roku.
• 702 604 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -180%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 31%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -59.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Auto Lider W Upadłości Likwidacyjnej wyniosły 1 758 745 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 258 109 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 681%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4472 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 758 745 zł w 2019 roku
• 1 724 285 zł w 2018 roku
• 1 745 329 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 144.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 681% w 2019 roku
• 250% w 2018 roku
• 248% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Auto Lider W Upadłości Likwidacyjnej wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -465 628 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -465 628 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Organizacja Auto Lider W Upadłości Likwidacyjnej wykazała zysk netto większy niż 3% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 był on wyższy niż 3% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2019 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była ona wyższa niż 49% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 był wyższy niż 97% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2019 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2019 wynosił on 0%.