BRANDS DR GERARD INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000655005
NIP
5372633721
REGON
364470755

Podsumowanie

aktywa
7 tys.
przychód
0
zysk
-11 tys.
wartość firmy
0
Podstawowe info
Województwo
LUBELSKIE
Miejscowość
MIĘDZYRZEC PODLASKI
Adres
UL. RADZYŃSKA, 9
Kod pocztowy
21-560
Rejestracja
2016-12-27
Rozpoczęcie działalności
2016-05-13
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO PROWADZENIA SPRAW SPÓŁKI UPRAWNIONY I ZOBOWIĄZANY JEST KOMPLEMENTARIUSZ - DR GERARD INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU DR GERARD INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE. JEDYNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU SPÓŁKI DR GERARD INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ JEST JAROSŁAW ZAWADZKI.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brands dr gerard international osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 945 zł.
Strata netto wyniosła 10 945 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -1 669 848 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 6 790 354 zł w 2021 roku.
• 6 006 693 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 86 089 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -10 945 zł w 2022 roku.
• -1 990 183 zł w 2021 roku.
• -1 993 317 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brands dr gerard international wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -19 249 956 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku.
• 89 577 698 zł w 2021 roku.
• 90 547 895 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brands dr gerard international wyniosła 7351 zł.
a
ktywa trwałe to 2082 zł.
a
ktywa obrotowe to 5270 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7351 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -104 085 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 111 436 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -24 337 816 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7351 zł w 2022 roku.
• 114 841 851 zł w 2021 roku.
• 116 844 492 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -149%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -29.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brands dr gerard international wyniosły 111 436 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7351 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1,516%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -134 701 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 111 436 zł w 2022 roku
• 1 440 790 zł w 2021 roku
• 1 453 248 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 303 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1516% w 2022 roku
• 1% w 2021 roku
• 1% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brands dr gerard international wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 462 635 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Brands dr gerard international wykazała zysk netto większy niż 24% organizacji z branży "Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 24% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 11% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 98% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki