NATURA MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000382105NIP
7010262219REGON
142619695
Podsumowanie
aktywa
11,1 mln
przychód
10,5 mln
zysk
-5,2 mln
wartość firmy
13,3 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
BŁONIE
Adres
LESZNOWSKA, 20B
Kod pocztowy
05-870
Rejestracja
2011-03-30
Rozpoczęcie działalności
2010-10-06
Kapitał zakładowy
108552000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU USTANOWIENIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Natura marketing osiągnęła 10 505 569 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 10 504 873 zł. Pozostałe przychody to 696 zł.
Całkowite koszty wyniosły 15 744 712 zł.
Strata netto wyniosła 5 239 839 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -607 712 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 10 505 569 zł w 2022 roku.
• 10 922 734 zł w 2021 roku.
• 11 984 148 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 5 524 241 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -5 239 839 zł w 2022 roku.
• -6 963 387 zł w 2021 roku.
• -7 678 306 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Natura marketing wynosi 13 332 177 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 33 751 812 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -5 951 615 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 13 332 177 zł w 2022 roku.
• 17 540 167 zł w 2021 roku.
• 23 470 316 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Natura marketing wyniosła 11 132 666 zł.
a
ktywa trwałe to 5 050 961 zł.
a
ktywa obrotowe to 6 081 706 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 11 132 666 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 8 437 953 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 694 713 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -7 358 758 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 11 132 666 zł w 2022 roku.
• 16 917 417 zł w 2021 roku.
• 24 229 604 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -47%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -62%.
Marża operacyjna wyniosła -50%.
Marża netto wyniosła -50%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 38.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 38.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Natura marketing wyniosły 2 694 713 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 11 132 666 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 24%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 36 540 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 694 713 zł w 2022 roku
• 3 239 626 zł w 2021 roku
• 3 588 426 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 24% w 2022 roku
• 19% w 2021 roku
• 15% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Natura marketing wykazała przychody na poziomie 10 505 569 zł.
Organizacja zarobiła -5 239 839 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -5 239 839 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Natura marketing wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim".
Organizacja wykazała przychód większy niż 90% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 90% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 73% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 52% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.3%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Natura
posiada 2171040 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 02.11.2016 jest
Natura
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 19.01.2012 do 02.11.2016
była Natura
kontrolująca 100% udziałów.
W okresie od 30.03.2011 do 19.01.2012 najwięcej udziałów posiadał Rozimpol . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.