SELENA MARKETING INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000389878
NIP
8971774978
REGON
021549971

Podsumowanie

aktywa
139,1 mln
przychód
12,2 mln
zysk
8,4 mln
wartość firmy
144,5 mln
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. LEGNICKA, 48A
Kod pocztowy
54-202
Rejestracja
2011-06-21
Rozpoczęcie działalności
2011-06-21
Kapitał zakładowy
128590000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI CZŁONEK ZARZĄDU UPRAWNIONY JEST SAMODZIELNIE, NATOMIAST W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓLKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Selena marketing international osiągnęła 12 243 199 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 095 045 zł. Pozostałe przychody to 11 148 153 zł.
Całkowite koszty wyniosły -7 309 160 zł.
Zysk netto wyniósł 8 404 205 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -1 143 199 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 12 243 199 zł w 2022 roku.
• 94 514 055 zł w 2021 roku.
• 17 883 043 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 545 624 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 8 404 205 zł w 2022 roku.
• 86 564 440 zł w 2021 roku.
• 7 517 490 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Selena marketing international wynosi 144 524 607 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 18 364 798 zł a 547 976 821 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 829 582 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 144 524 607 zł w 2022 roku.
• 570 632 957 zł w 2021 roku.
• 144 072 605 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Selena marketing international wyniosła 139 131 692 zł.
a
ktywa trwałe to 116 250 491 zł.
a
ktywa obrotowe to 22 881 201 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 139 131 692 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 136 994 205 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 137 487 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 452 230 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 139 131 692 zł w 2022 roku.
• 215 841 833 zł w 2021 roku.
• 138 801 498 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła 69%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Selena marketing international wyniosły 2 137 487 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 139 131 692 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 2%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -93 394 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 137 487 zł w 2022 roku
• 687 393 zł w 2021 roku
• 2 694 008 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 2% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 2% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Selena marketing international wykazała przychody na poziomie 12 243 199 zł.
Organizacja zarobiła 10 995 197 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2 590 992 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 8 404 205 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 24% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 492 806 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2 590 992 zł w 2022 roku
• 720 525 zł w 2021 roku
• 360 240 zł w 2020 roku

Organizacja Selena marketing international wykazała zysk netto większy niż 96% organizacji z branży "Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim".
Organizacja wykazała przychód większy niż 91% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 91% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 95% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 24% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.3%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Selena posiada 2571800 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 30.11.2011 jest Selena kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 17.10.2011 do 30.11.2011 była Selena kontrolująca 100% udziałów.
W okresie od 21.06.2011 do 17.10.2011 najwięcej udziałów posiadał Ow Accounting & Payroll . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.