Organizacja Leasingteam brand management osiągnęła 4 287 772 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 287 374 zł. Pozostałe przychody to 398 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 713 119 zł.
Zysk netto wyniósł 1 574 255 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -10 012 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 287 772 zł w 2022 roku.
• 3 462 939 zł w 2021 roku.
• 3 281 896 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -259 843 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 574 255 zł w 2022 roku.
• 447 595 zł w 2021 roku.
• 1 028 578 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Leasingteam brand management wynosi 30 947 105 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
6 431 657 zł a 116 221 711 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 259 504 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 30 947 105 zł w 2022 roku.
• 25 309 886 zł w 2021 roku.
• 27 777 424 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Leasingteam brand management wyniosła 29 838 434 zł.
a
ktywa trwałe to 27 222 962 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 615 472 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 29 838 434 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 29 055 428 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 783 006 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 021 338 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 29 838 434 zł w 2022 roku.
• 30 148 848 zł w 2021 roku.
• 30 619 607 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża operacyjna wyniosła 44%.
Marża netto wyniosła 37%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Leasingteam brand management wyniosły 783 006 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 29 838 434 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -736 729 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 783 006 zł w 2022 roku
• 1 867 675 zł w 2021 roku
• 1 986 030 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3% w 2022 roku
• 6% w 2021 roku
• 6% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Leasingteam brand management wykazała przychody na poziomie 4 287 772 zł.
Organizacja zarobiła 1 574 255 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 574 255 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Leasingteam brand management wykazała zysk netto większy niż 87% organizacji z branży "Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim".
Organizacja wykazała przychód większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 81% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 29% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Leasingteam
posiada 2000 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 28.05.2021 jest
Leasingteam
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 21.04.2016 do 28.05.2021
była Arabona
kontrolująca 95% udziałów.
W okresie od 20.08.2015 do 21.04.2016 najwięcej udziałów posiadał Leasingteam . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.
Podobne organizacje do LEASINGTEAM BRAND MANAGEMENT