LEASINGTEAM BRAND MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000550844
NIP
9512390546
REGON
361149946

Podsumowanie

aktywa
29,8 mln
przychód
4,3 mln
zysk
1,6 mln
wartość firmy
31 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. TAŚMOWA, 7
Kod pocztowy
02-677
Rejestracja
2015-03-27
Rozpoczęcie działalności
2015-03-27
Kapitał zakładowy
100000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Leasingteam brand management osiągnęła 4 287 772 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 287 374 zł. Pozostałe przychody to 398 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 713 119 zł.
Zysk netto wyniósł 1 574 255 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -10 012 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 287 772 zł w 2022 roku.
• 3 462 939 zł w 2021 roku.
• 3 281 896 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -259 843 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 574 255 zł w 2022 roku.
• 447 595 zł w 2021 roku.
• 1 028 578 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Leasingteam brand management wynosi 30 947 105 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 6 431 657 zł a 116 221 711 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 259 504 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 30 947 105 zł w 2022 roku.
• 25 309 886 zł w 2021 roku.
• 27 777 424 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Leasingteam brand management wyniosła 29 838 434 zł.
a
ktywa trwałe to 27 222 962 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 615 472 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 29 838 434 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 29 055 428 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 783 006 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 021 338 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 29 838 434 zł w 2022 roku.
• 30 148 848 zł w 2021 roku.
• 30 619 607 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża operacyjna wyniosła 44%.
Marża netto wyniosła 37%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Leasingteam brand management wyniosły 783 006 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 29 838 434 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -736 729 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 783 006 zł w 2022 roku
• 1 867 675 zł w 2021 roku
• 1 986 030 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3% w 2022 roku
• 6% w 2021 roku
• 6% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Leasingteam brand management wykazała przychody na poziomie 4 287 772 zł.
Organizacja zarobiła 1 574 255 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 574 255 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Leasingteam brand management wykazała zysk netto większy niż 87% organizacji z branży "Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim".
Organizacja wykazała przychód większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 81% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 29% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Leasingteam posiada 2000 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 28.05.2021 jest Leasingteam kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 21.04.2016 do 28.05.2021 była Arabona kontrolująca 95% udziałów.
W okresie od 20.08.2015 do 21.04.2016 najwięcej udziałów posiadał Leasingteam . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.