BRAND MANAGEMENT 2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000374081
NIP
5213589539
REGON
142741841

Podsumowanie

aktywa
445,7 mln
przychód
36,2 mln
zysk
27,4 mln
wartość firmy
466,8 mln
Podstawowe info
Województwo
KUJAWSKO-POMORSKIE
Miejscowość
TORUŃ
Adres
UL. FORTECZNA, 35-37
Kod pocztowy
87-100
Rejestracja
2010-12-27
Rozpoczęcie działalności
2010-12-23
Kapitał zakładowy
421033350,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD SPÓŁKI
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W TORUNIU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W RAZIE POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand management 2 osiągnęła 36 203 353 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 255 819 zł. Pozostałe przychody to 30 947 534 zł.
Całkowite koszty wyniosły -22 092 749 zł.
Zysk netto wyniósł 27 348 568 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 763 264 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 36 203 353 zł w 2022 roku.
• 46 831 101 zł w 2021 roku.
• 20 835 524 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1 352 732 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 27 348 568 zł w 2022 roku.
• 41 166 386 zł w 2021 roku.
• 14 873 435 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand management 2 wynosi 466 833 201 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 54 305 030 zł a 1 777 617 909 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 12 860 126 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 466 833 201 zł w 2022 roku.
• 528 231 476 zł w 2021 roku.
• 396 979 496 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand management 2 wyniosła 445 722 635 zł.
a
ktywa trwałe to 27 795 396 zł.
a
ktywa obrotowe to 417 927 240 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 445 722 635 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 444 404 477 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 318 158 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 8 457 520 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 445 722 635 zł w 2022 roku.
• 443 776 721 zł w 2021 roku.
• 452 068 057 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
Marża operacyjna wyniosła 54%.
Marża netto wyniosła 76%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand management 2 wyniosły 1 318 158 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 445 722 635 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 0%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 92 599 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 318 158 zł w 2022 roku
• 649 792 zł w 2021 roku
• 20 607 515 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 5% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand management 2 wykazała przychody na poziomie 36 203 353 zł.
Organizacja zarobiła 33 763 663 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6 415 095 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 27 348 568 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 409 452 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6 415 095 zł w 2022 roku
• 3 151 138 zł w 2021 roku
• 3 488 831 zł w 2020 roku

Organizacja Brand management 2 wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 99% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.9%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 99% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 13% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.9%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Neuca posiada 8420667 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 02.09.2020 jest Neuca kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 21.05.2020 do 02.09.2020 była Neuca kontrolująca 88% udziałów.
W okresie od 16.04.2015 do 21.05.2020 najwięcej udziałów posiadała Acp Pharma . Jej udziały w tym czasie wynosiły 70%.