MEK-TRANS KRAKÓW SPÓŁKA JAWNA M. POLAŃSKI, P. POLAŃSKAKRS
0000347417NIP
9452137363REGON
121142249
Podsumowanie
aktywa
1,9 mln
przychód
7,8 mln
zysk
138 tys.
wartość firmy
6,1 mln
Info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. PŁK. STANISŁAWA DĄBKA, 10
Kod pocztowy
30-732
Rejestracja
2010-01-27
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA JAWNA
Sposób reprezentacji
WSPÓLNICY SĄ UPRAWNIENI DO PROWADZENIA WSZYSTKICH SPRAW SPÓŁKI I DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI W TYM ZAKRESIE, TYM SAMYM KAŻDY ZE WSPÓLNIKÓW JEST UPRAWNIONY DO PRZYJMOWANIA OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ OSOBY TRZECIE.
Organizacja Mek-Trans Kraków M. Polański osiągnęła 7 793 798 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7 766 849 zł. Pozostałe przychody to 26 950 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7 628 951 zł.
Zysk netto wyniósł 137 898 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -900 904 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 7 793 798 zł w 2018 roku.
• 8 694 702 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -199 357 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 137 898 zł w 2018 roku.
• 337 255 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Mek-Trans Kraków M. Polański wynosi 137 tys. zł.
EBITDA Mek-Trans Kraków M. Polański wynosi 159 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
208 012 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 137 229 zł w
2018 roku.
• 345 241 zł w
2017 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
220 146 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 158 750 zł w
2018 roku.
• 378 896 zł w
2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mek-Trans Kraków M. Polański wynosi 6 115 428 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
367 972 zł a 19 484 496 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 1 461 736 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 115 428 zł w 2018 roku.
• 7 577 165 zł w 2017 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Mek-Trans Kraków M. Polański wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2018 roku.
• 1,84% w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mek-Trans Kraków M. Polański wynosi 0,23%. To oznacza, że firma ma szansę 0,23% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,034% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,23% w 2018 roku.
• 0,19% w 2017 roku.
Wiarygodność firmy
Mek-Trans Kraków M. Polański charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 1 poziom w ciągu 1 roku.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2018 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2017 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Mek-Trans Kraków M. Polański wynosi 140 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 21 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 311 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 21 tys. zł a 311 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
maleje między 2017 a 2018 rokiem. Zmiana wynosi 31 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wynosił:
• 140 tys. zł w 2018 roku.
• 172 tys. zł w 2017 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 21 tys. zł w 2018 roku.
• 52 tys. zł w 2017 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 311 tys. zł w 2018 roku.
• 347 tys. zł w 2017 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 443 173
zł.
Koszty operacyjne Mek-Trans Kraków M. Polański wyniosły 7 629 619
zł.
Wynagrodzenia stanowią 6%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-27 007 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 443 173 zł w 2018 roku
• 470 181 zł w 2017 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
6% w 2018 roku
•
6% w 2017 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mek-Trans Kraków M. Polański wyniosła 1 937 004 zł.
a
ktywa trwałe to 57 055 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 879 950 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 937 004 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 490 629 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 446 375 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -24 953 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 937 004 zł w 2018 roku.
• 1 961 957 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 28%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -31 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mek-Trans Kraków M. Polański wyniosły 1 446 375 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 937 004 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 75%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 59 988 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 446 375 zł w 2018 roku
• 1 386 387 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 75% w 2018 roku
• 71% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mek-Trans Kraków M. Polański wykazała przychody na poziomie 7 793 798 zł.
Organizacja zarobiła 137 898 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 137 898 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Organizacja Mek-Trans Kraków M. Polański wykazała zysk netto większy niż 0% organizacji z branży "Działalność usługowa wspomagająca transport lotniczy".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Brak danych
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki