MEDIA MARKT POLSKA BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000206770
NIP
1132490674
REGON
015726260

Podsumowanie

aktywa
7,9 mln
przychód
24 tys.
zysk
-462 tys.
wartość firmy
16 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJE JEROZOLIMSKIE, 179
Kod pocztowy
02-222
Rejestracja
2004-05-12
Rozpoczęcie działalności
2004-06-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Media markt polska bis osiągnęła 24 233 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 24 233 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 486 159 zł.
Strata netto wyniosła 461 926 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -66 553 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 24 233 zł w 2022 roku.
• 1 170 227 zł w 2021 roku.
• 94 212 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -147 785 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -461 926 zł w 2022 roku.
• 92 277 zł w 2021 roku.
• -1 168 486 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska bis wynosi 16 155 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 60 583 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -315 019 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 16 155 zł w 2022 roku.
• 1 149 258 zł w 2021 roku.
• 62 808 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Media markt polska bis wyniosła 7 915 254 zł.
a
ktywa trwałe to 7 662 849 zł.
a
ktywa obrotowe to 252 405 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7 915 254 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 320 168 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 9 235 423 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 487 251 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7 915 254 zł w 2022 roku.
• 8 328 894 zł w 2021 roku.
• 8 022 932 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 35%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła -1,906%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -396.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Media markt polska bis wyniosły 9 235 423 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7 915 254 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 117%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 816 685 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 9 235 423 zł w 2022 roku
• 9 187 136 zł w 2021 roku
• 8 973 452 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 17 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 117% w 2022 roku
• 110% w 2021 roku
• 112% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Media markt polska bis wykazała przychody na poziomie 24 233 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Media markt polska bis wykazała zysk netto większy niż 3% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00003%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 3% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 43% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 92% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 84% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.00003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Media Saturn Holding Polska posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 25.02.2005 jest Media Saturn Holding Polska kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 12.05.2004 do 25.02.2005 była Media Saturn Holding Polska kontrolująca 99% udziałów.