Organizacja Media Markt Polska Wrocław II osiągnęła 59 725 463 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 59 724 270 zł. Pozostałe przychody to 1193 zł.
Całkowite koszty wyniosły 64 714 113 zł.
Strata netto wyniosła 4 989 843 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -3 035 756 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 59 725 463 zł w 2023 roku.
• 69 021 764 zł w 2022 roku.
• 67 446 366 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1 522 307 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -4 989 843 zł w 2023 roku.
• -2 512 726 zł w 2022 roku.
• -2 830 158 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Media Markt Polska Wrocław II wynosi -4,91 mln zł.
EBITDA Media Markt Polska Wrocław II wynosi -4,93 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
1 484 226 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -4 909 358 zł w
2023 roku.
• -2 227 240 zł w
2022 roku.
• -2 776 835 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
1 418 300 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -4 927 802 zł w
2023 roku.
• -2 711 693 zł w
2022 roku.
• -3 205 049 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media Markt Polska Wrocław II wynosi 39 816 976 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 149 313 658 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -4 842 004 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 39 816 976 zł w 2023 roku.
• 46 014 509 zł w 2022 roku.
• 44 964 244 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media Markt Polska Wrocław II wynosi 0,60%. To oznacza, że firma ma szansę 0,60% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,075% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,60% w 2023 roku.
• 0,36% w 2022 roku.
• 0,51% w 2021 roku.
Wiarygodność firmy
Media Markt Polska Wrocław II charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła -3 297 422
zł.
Koszty operacyjne Media Markt Polska Wrocław II wyniosły -64 633 628
zł.
Wynagrodzenia stanowią 5%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
202 596 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• -3 297 422 zł w 2023 roku
• -3 909 825 zł w 2022 roku
• -3 954 422 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
5% w 2023 roku
•
5% w 2022 roku
•
6% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media Markt Polska Wrocław II wyniosła 16 577 634 zł.
a
ktywa trwałe to 704 870 zł.
a
ktywa obrotowe to 15 872 764 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 16 577 634 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -12 061 847 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 28 639 481 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 106 228 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 16 577 634 zł w 2023 roku.
• 18 232 372 zł w 2022 roku.
• 16 342 337 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -30%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 41%.
Marża operacyjna wyniosła -8%.
Marża netto wyniosła -8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -148.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media Markt Polska Wrocław II wyniosły 28 639 481 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 16 577 634 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 173%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 978 080 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 28 639 481 zł w 2023 roku
• 25 304 376 zł w 2022 roku
• 20 901 614 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 12.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 173% w 2023 roku
• 139% w 2022 roku
• 128% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media Markt Polska Wrocław II wykazała przychody na poziomie 59 725 463 zł.
Organizacja zarobiła -4 889 442 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 100 401 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -4 989 843 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -2% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 16 733 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 100 401 zł w 2023 roku
• 197 623 zł w 2022 roku
• 23 737 zł w 2021 roku
Organizacja Media Markt Polska Wrocław II wykazała zysk netto większy niż 6% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 82% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 72% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 6% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 82% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 83% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 76% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 72% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
MEDIA MARKT POLSKA SP. Z O.O. WROCŁAW II