MEDIA MARKT POLSKA SP. Z O.O. LUBLIN SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000205412
NIP
1132485101
REGON
015720961

Podsumowanie

aktywa
17,7 mln
przychód
75,5 mln
zysk
-54 tys.
wartość firmy
50,4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJE JEROZOLIMSKIE, 179
Kod pocztowy
02-222
Rejestracja
2004-04-27
Rozpoczęcie działalności
2004-06-01
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKA JEST REPREZENTOWANA PRZEZ KOMPLEMENTARIUSZA, TO JEST SPÓŁKĘ MEDIA MARKT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI ZASADAMI REPREZENTACJI.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Media markt polska sp. z o.o. lublin osiągnęła 75 523 823 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 75 516 764 zł. Pozostałe przychody to 7060 zł.
Całkowite koszty wyniosły 75 570 524 zł.
Strata netto wyniosła 53 760 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -3 313 035 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 75 523 823 zł w 2022 roku.
• 96 743 100 zł w 2021 roku.
• 77 589 369 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -436 952 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -53 760 zł w 2022 roku.
• 1 065 018 zł w 2021 roku.
• -2 740 017 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska sp. z o.o. lublin wynosi 50 349 216 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 188 809 559 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -3 980 090 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 50 349 216 zł w 2022 roku.
• 68 755 473 zł w 2021 roku.
• 51 726 246 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Media markt polska sp. z o.o. lublin wyniosła 17 732 368 zł.
a
ktywa trwałe to 794 218 zł.
a
ktywa obrotowe to 16 938 150 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 17 732 368 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 284 314 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 19 016 682 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -820 526 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 17 732 368 zł w 2022 roku.
• 15 502 450 zł w 2021 roku.
• 17 640 080 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 4%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -95.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Media markt polska sp. z o.o. lublin wyniosły 19 016 682 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 17 732 368 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 107%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -474 864 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 19 016 682 zł w 2022 roku
• 16 733 004 zł w 2021 roku
• 19 935 653 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 107% w 2022 roku
• 108% w 2021 roku
• 113% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Media markt polska sp. z o.o. lublin wykazała przychody na poziomie 75 523 823 zł.
Organizacja zarobiła -46 392 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7368 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -53 760 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -16% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1474 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7368 zł w 2022 roku
• 355 362 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Media markt polska sp. z o.o. lublin wykazała zysk netto większy niż 43% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 87% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 42% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 43% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 87% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 54% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 42% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do MEDIA MARKT POLSKA SP. Z O.O. LUBLIN

Organizacja Numer KRS
1
0000205591
2
0000259474
3
0000777542
4
0000259395
5
0000259938
6
0000227215
7
0000207764
8
0000229070
9
0000267440
10
0000205579
11
0000205585
12
0000235819
13
0000205584
14
0000239321
15
0000204957
16
0000235057
17
0000249845
18
0000205581
19
0000205594
20
0000204938
21
0000205578
22
0000234587
23
0000205577
24
0000227104
25
0000227297
26
0000205597
27
0000223678
28
0000205409
29
0000227225
30
0000207767