Organizacja Media markt polska sp. z o.o. warszawa iv osiągnęła 52 228 437 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 52 225 124 zł. Pozostałe przychody to 3312 zł.
Całkowite koszty wyniosły 54 452 785 zł.
Strata netto wyniosła 2 227 661 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -4 815 713 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 52 228 437 zł w 2022 roku.
• 48 115 470 zł w 2021 roku.
• 52 258 542 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1 122 732 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2 227 661 zł w 2022 roku.
• -788 382 zł w 2021 roku.
• -3 134 333 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska sp. z o.o. warszawa iv wynosi 34 818 958 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 130 571 091 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -5 985 875 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 34 818 958 zł w 2022 roku.
• 32 076 980 zł w 2021 roku.
• 34 839 028 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media markt polska sp. z o.o. warszawa iv wyniosła 12 609 459 zł.
a
ktywa trwałe to 637 397 zł.
a
ktywa obrotowe to 11 972 062 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 12 609 459 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -5 705 932 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 18 315 391 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 680 308 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 12 609 459 zł w 2022 roku.
• 11 388 868 zł w 2021 roku.
• 12 348 945 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -18%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 39%.
Marża operacyjna wyniosła -4%.
Marża netto wyniosła -4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -144.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media markt polska sp. z o.o. warszawa iv wyniosły 18 315 391 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 12 609 459 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 145%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -450 322 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 18 315 391 zł w 2022 roku
• 14 867 138 zł w 2021 roku
• 15 038 834 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 145% w 2022 roku
• 131% w 2021 roku
• 122% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. warszawa iv wykazała przychody na poziomie 52 228 437 zł.
Organizacja zarobiła -2 099 593 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 128 069 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2 227 661 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -6% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 25 614 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 128 069 zł w 2022 roku
• 938 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. warszawa iv wykazała zysk netto większy niż 9% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 76% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 9% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 73% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 68% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 74% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do MEDIA MARKT POLSKA SP. Z O.O. WARSZAWA IV