SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKA JEST REPREZENTOWANA PRZEZ KOMPLEMENTARIUSZA, TO JEST SPÓŁKĘ MEDIA MARKT POLSKASPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI ZASADAMI REPREZENTACJI.
Organizacja Media Markt Polska Warszawa II osiągnęła 101 920 039 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 101 915 882 zł. Pozostałe przychody to 4157 zł.
Całkowite koszty wyniosły 107 304 796 zł.
Strata netto wyniosła 5 388 914 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -5 730 994 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 101 920 039 zł w 2023 roku.
• 121 486 175 zł w 2022 roku.
• 142 586 414 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -2 145 652 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -5 388 914 zł w 2023 roku.
• -4 563 040 zł w 2022 roku.
• -3 047 592 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Media Markt Polska Warszawa II wynosi -5,22 mln zł.
EBITDA Media Markt Polska Warszawa II wynosi -5,23 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
1 852 810 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -5 224 862 zł w
2023 roku.
• -4 473 319 zł w
2022 roku.
• -2 522 545 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
1 702 860 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -5 227 159 zł w
2023 roku.
• -4 795 708 zł w
2022 roku.
• -3 064 875 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media Markt Polska Warszawa II wynosi 67 946 693 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 254 800 097 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -8 866 162 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 67 946 693 zł w 2023 roku.
• 80 990 783 zł w 2022 roku.
• 95 057 610 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media Markt Polska Warszawa II wynosi 0,48%. To oznacza, że firma ma szansę 0,48% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,058% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,48% w 2023 roku.
• 0,33% w 2022 roku.
• 0,32% w 2021 roku.
Wiarygodność firmy
Media Markt Polska Warszawa II charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła -6 462 221
zł.
Koszty operacyjne Media Markt Polska Warszawa II wyniosły -107 140 745
zł.
Wynagrodzenia stanowią 6%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-13 370 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• -6 462 221 zł w 2023 roku
• -5 836 297 zł w 2022 roku
• -6 338 722 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
6% w 2023 roku
•
5% w 2022 roku
•
4% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media Markt Polska Warszawa II wyniosła 24 938 948 zł.
a
ktywa trwałe to 936 622 zł.
a
ktywa obrotowe to 24 002 326 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 24 938 948 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -16 776 610 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 41 715 559 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -2 284 842 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 24 938 948 zł w 2023 roku.
• 27 858 871 zł w 2022 roku.
• 26 438 082 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -22%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 32%.
Marża operacyjna wyniosła -5%.
Marża netto wyniosła -5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -275.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media Markt Polska Warszawa II wyniosły 41 715 559 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 24 938 948 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 167%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 585 260 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 41 715 559 zł w 2023 roku
• 39 246 568 zł w 2022 roku
• 33 262 739 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 167% w 2023 roku
• 141% w 2022 roku
• 126% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media Markt Polska Warszawa II wykazała przychody na poziomie 101 920 039 zł.
Organizacja zarobiła -5 321 093 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 67 821 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -5 388 914 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -1% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 11 304 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 67 821 zł w 2023 roku
• 59 697 zł w 2022 roku
• 458 003 zł w 2021 roku
Organizacja Media Markt Polska Warszawa II wykazała zysk netto większy niż 4% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 64% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 4% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 73% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
MEDIA MARKT POLSKA SP. Z O.O. WARSZAWA II