Organizacja Media markt polska osiągnęła 89 946 725 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 89 944 778 zł. Pozostałe przychody to 1947 zł.
Całkowite koszty wyniosły 91 553 872 zł.
Strata netto wyniosła 1 609 094 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -139 055 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 89 946 725 zł w 2022 roku.
• 78 284 178 zł w 2021 roku.
• 78 691 198 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1 001 619 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 609 094 zł w 2022 roku.
• -1 473 043 zł w 2021 roku.
• -2 531 093 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska wynosi 59 964 483 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 224 866 812 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -2 878 503 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 59 964 483 zł w 2022 roku.
• 52 189 452 zł w 2021 roku.
• 52 460 798 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media markt polska wyniosła 20 838 484 zł.
a
ktywa trwałe to 1 641 574 zł.
a
ktywa obrotowe to 19 196 910 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 20 838 484 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -5 168 787 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 26 007 270 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -861 903 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 20 838 484 zł w 2022 roku.
• 18 020 406 zł w 2021 roku.
• 17 899 493 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 31%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -146.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media markt polska wyniosły 26 007 270 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 20 838 484 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 125%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 260 654 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 26 007 270 zł w 2022 roku
• 21 580 098 zł w 2021 roku
• 19 986 142 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 125% w 2022 roku
• 120% w 2021 roku
• 112% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media markt polska wykazała przychody na poziomie 89 946 725 zł.
Organizacja zarobiła -1 379 393 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 229 701 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 609 094 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -17% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 45 940 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 229 701 zł w 2022 roku
• 89 990 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Media markt polska wykazała zysk netto większy niż 19% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 90% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 89% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 19% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 90% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 91% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 62% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki