Organizacja Media markt polska sp. z o.o. zielona góra osiągnęła 38 095 993 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 38 095 956 zł. Pozostałe przychody to 37 zł.
Całkowite koszty wyniosły 40 256 382 zł.
Strata netto wyniosła 2 160 426 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1 770 835 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 38 095 993 zł w 2023 roku.
• 39 311 438 zł w 2022 roku.
• 34 810 720 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -749 238 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2 160 426 zł w 2023 roku.
• -1 419 866 zł w 2022 roku.
• -865 113 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Media markt polska sp. z o.o. zielona góra wynosi -2,14 mln zł.
EBITDA Media markt polska sp. z o.o. zielona góra wynosi -2,33 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
732 399 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -2 143 392 zł w
2023 roku.
• -1 297 262 zł w
2022 roku.
• -842 028 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
704 931 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -2 328 583 zł w
2023 roku.
• -1 370 984 zł w
2022 roku.
• -992 005 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska sp. z o.o. zielona góra wynosi 25 397 328 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 95 239 981 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -2 792 723 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 25 397 328 zł w 2023 roku.
• 26 207 625 zł w 2022 roku.
• 23 207 146 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media markt polska sp. z o.o. zielona góra wynosi 0,43%. To oznacza, że firma ma szansę 0,43% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,055% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,43% w 2023 roku.
• 0,29% w 2022 roku.
• 0,23% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła -2 073 023
zł.
Koszty operacyjne Media markt polska sp. z o.o. zielona góra wyniosły -40 239 348
zł.
Wynagrodzenia stanowią 5%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
92 329 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• -2 073 023 zł w 2023 roku
• -2 257 584 zł w 2022 roku
• -1 723 993 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
5% w 2023 roku
•
6% w 2022 roku
•
5% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media markt polska sp. z o.o. zielona góra wyniosła 9 875 017 zł.
a
ktywa trwałe to 465 558 zł.
a
ktywa obrotowe to 9 409 459 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 9 875 017 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -5 722 347 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 15 597 364 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -672 831 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 9 875 017 zł w 2023 roku.
• 12 072 967 zł w 2022 roku.
• 8 311 569 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -22%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 38%.
Marża operacyjna wyniosła -6%.
Marża netto wyniosła -6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -81.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media markt polska sp. z o.o. zielona góra wyniosły 15 597 364 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 9 875 017 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 158%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 354 894 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 15 597 364 zł w 2023 roku
• 15 634 888 zł w 2022 roku
• 10 453 625 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 10.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 158% w 2023 roku
• 129% w 2022 roku
• 126% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. zielona góra wykazała przychody na poziomie 38 095 993 zł.
Organizacja zarobiła -2 081 731 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 78 696 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2 160 426 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -4% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 13 116 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 78 696 zł w 2023 roku
• 78 007 zł w 2022 roku
• 8278 zł w 2021 roku
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. zielona góra wykazała zysk netto większy niż 21% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 65% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 67% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.9%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 21% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 65% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 61% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 74% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.9%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
MEDIA MARKT POLSKA SP. Z O.O. ZIELONA GÓRA