SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKA JEST REPREZENTOWANA PRZEZ KOMPLEMENTARIUSZA, TO JEST MEDIA MARKT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI ZASADAMI REPREZENTACJI.
Organizacja Media Markt Polska Poznań II osiągnęła 60 773 467 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 60 772 184 zł. Pozostałe przychody to 1283 zł.
Całkowite koszty wyniosły 66 253 133 zł.
Strata netto wyniosła 5 480 949 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -4 293 256 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 60 773 467 zł w 2023 roku.
• 65 738 094 zł w 2022 roku.
• 66 267 896 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1 514 991 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -5 480 949 zł w 2023 roku.
• -4 014 757 zł w 2022 roku.
• -2 001 225 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Media Markt Polska Poznań II wynosi -5,54 mln zł.
EBITDA Media Markt Polska Poznań II wynosi -5,95 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
1 496 990 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -5 537 939 zł w
2023 roku.
• -3 722 690 zł w
2022 roku.
• -1 878 866 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
1 493 703 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -5 953 220 zł w
2023 roku.
• -4 013 409 zł w
2022 roku.
• -2 199 229 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media Markt Polska Poznań II wynosi 40 515 645 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 151 933 667 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -5 323 670 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 40 515 645 zł w 2023 roku.
• 43 825 396 zł w 2022 roku.
• 44 178 597 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media Markt Polska Poznań II wynosi 0,65%. To oznacza, że firma ma szansę 0,65% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,084% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,65% w 2023 roku.
• 0,55% w 2022 roku.
• 0,36% w 2021 roku.
Wiarygodność firmy
Media Markt Polska Poznań II charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła -3 319 999
zł.
Koszty operacyjne Media Markt Polska Poznań II wyniosły -66 310 123
zł.
Wynagrodzenia stanowią 5%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
313 000 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• -3 319 999 zł w 2023 roku
• -3 961 629 zł w 2022 roku
• -4 098 919 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
5% w 2023 roku
•
6% w 2022 roku
•
6% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media Markt Polska Poznań II wyniosła 14 079 902 zł.
a
ktywa trwałe to 750 422 zł.
a
ktywa obrotowe to 13 329 480 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 14 079 902 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -13 628 659 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 27 708 560 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 810 683 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 14 079 902 zł w 2023 roku.
• 18 317 426 zł w 2022 roku.
• 14 116 006 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -39%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 40%.
Marża operacyjna wyniosła -9%.
Marża netto wyniosła -9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -128.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media Markt Polska Poznań II wyniosły 27 708 560 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 14 079 902 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 197%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 534 760 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 27 708 560 zł w 2023 roku
• 26 465 136 zł w 2022 roku
• 18 248 959 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 197% w 2023 roku
• 144% w 2022 roku
• 129% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media Markt Polska Poznań II wykazała przychody na poziomie 60 773 467 zł.
Organizacja zarobiła -5 221 158 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 259 791 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -5 480 949 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -5% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 43 298 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 259 791 zł w 2023 roku
• 159 244 zł w 2022 roku
• 100 547 zł w 2021 roku
Organizacja Media Markt Polska Poznań II wykazała zysk netto większy niż 3% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 92% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 3% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 75% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 83% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
MEDIA MARKT POLSKA SP. Z O.O. POZNAŃ II