MEDIA MARKT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ GLIWICE SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000235076
NIP
7010348636
REGON
146197742

Podsumowanie

aktywa
377 tys.
przychód
252 tys.
zysk
53 tys.
wartość firmy
380 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
AL. JEROZOLIMSKIE, 179
Kod pocztowy
02-222
Rejestracja
2005-05-27
Rozpoczęcie działalności
2012-07-02
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKA JEST REPREZENTOWANA PRZEZ KOMPLEMENTARIUSZA ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI ZASADAMI REPREZENTACJI.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Media markt polska osiągnęła 252 020 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 250 614 zł. Pozostałe przychody to 1407 zł.
Całkowite koszty wyniosły 197 643 zł.
Zysk netto wyniósł 52 971 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -6 848 996 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 252 020 zł w 2022 roku.
• 26 098 292 zł w 2021 roku.
• 26 213 769 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 280 594 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 52 971 zł w 2022 roku.
• 1 524 341 zł w 2021 roku.
• -5 443 336 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska wynosi 379 897 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 741 591 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -4 523 621 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 379 897 zł w 2022 roku.
• 23 496 227 zł w 2021 roku.
• 17 475 846 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Media markt polska wyniosła 376 717 zł.
a
ktywa obrotowe to 376 717 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 376 717 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -16 753 092 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 17 129 809 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 732 257 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 376 717 zł w 2022 roku.
• 670 162 zł w 2021 roku.
• 6 470 913 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -0%.
Marża operacyjna wyniosła 77%.
Marża netto wyniosła 21%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Media markt polska wyniosły 17 129 809 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 376 717 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 4,547%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -433 238 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 17 129 809 zł w 2022 roku
• 17 476 225 zł w 2021 roku
• 24 801 317 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 866.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 4547% w 2022 roku
• 2608% w 2021 roku
• 383% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Media markt polska wykazała przychody na poziomie 252 020 zł.
Organizacja zarobiła 95 504 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 42 533 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 52 971 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 45% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 8507 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 42 533 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Media markt polska wykazała zysk netto większy niż 72% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 15% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 59% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 72% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 15% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 23% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 98% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 59% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.005%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do MEDIA MARKT POLSKA