METRO ADVERTISING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000051169
NIP
5213046595
REGON
016151703

Podsumowanie

aktywa
28,6 mln
przychód
88,7 mln
zysk
2,2 mln
wartość firmy
83,9 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
AL. KRAKOWSKA, 61
Kod pocztowy
02-183
Rejestracja
2001-10-08
Rozpoczęcie działalności
1999-11-25
Kapitał zakładowy
104000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEDNOOSOBOWO GDY ZARZĄD SKŁADA SIĘ Z KILKU OSÓB - DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Metro advertising osiągnęła 88 731 114 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 88 432 427 zł. Pozostałe przychody to 298 687 zł.
Całkowite koszty wyniosły 86 204 908 zł.
Zysk netto wyniósł 2 227 519 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -438 049 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 88 731 114 zł w 2022 roku.
• 72 931 074 zł w 2021 roku.
• 92 514 563 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 186 558 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 227 519 zł w 2022 roku.
• 2 582 966 zł w 2021 roku.
• 2 928 743 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Metro advertising wynosi 83 909 662 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 15 845 508 zł a 221 827 786 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 075 111 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 83 909 662 zł w 2022 roku.
• 73 127 447 zł w 2021 roku.
• 85 628 992 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Metro advertising wyniosła 28 572 192 zł.
a
ktywa trwałe to 531 593 zł.
a
ktywa obrotowe to 28 040 599 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 28 572 192 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 21 127 345 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7 444 847 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 294 795 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 28 572 192 zł w 2022 roku.
• 22 481 283 zł w 2021 roku.
• 24 996 107 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 11%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Metro advertising wyniosły 7 444 847 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 28 572 192 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 26%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 133 581 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7 444 847 zł w 2022 roku
• 3 581 457 zł w 2021 roku
• 8 679 248 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 26% w 2022 roku
• 16% w 2021 roku
• 35% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Metro advertising wykazała przychody na poziomie 88 731 114 zł.
Organizacja zarobiła 2 789 946 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 562 427 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 227 519 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 54 108 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 562 427 zł w 2022 roku
• 631 153 zł w 2021 roku
• 752 104 zł w 2020 roku

Organizacja Metro advertising wykazała zysk netto większy niż 98% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 99% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 99% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 38% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.3%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Metro Advertising Gmbh posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 15.11.2023 jest Metro Advertising Gmbh kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 07.04.2003 do 15.11.2023 był Mga Metro Group Advertising Gmbh kontrolując 95% udziałów.
W okresie od 08.10.2001 do 07.04.2003 najwięcej udziałów posiadał Mwg Metro Werbegesellschaft Mbh. Jego udziały w tym czasie wynosiły 99%.