Organizacja Metro advertising osiągnęła 88 731 114 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 88 432 427 zł. Pozostałe przychody to 298 687 zł.
Całkowite koszty wyniosły 86 204 908 zł.
Zysk netto wyniósł 2 227 519 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -438 049 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 88 731 114 zł w 2022 roku.
• 72 931 074 zł w 2021 roku.
• 92 514 563 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 186 558 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 227 519 zł w 2022 roku.
• 2 582 966 zł w 2021 roku.
• 2 928 743 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Metro advertising wynosi 83 909 662 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
15 845 508 zł a 221 827 786 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 075 111 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 83 909 662 zł w 2022 roku.
• 73 127 447 zł w 2021 roku.
• 85 628 992 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Metro advertising wyniosła 28 572 192 zł.
a
ktywa trwałe to 531 593 zł.
a
ktywa obrotowe to 28 040 599 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 28 572 192 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 21 127 345 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7 444 847 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 294 795 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 28 572 192 zł w 2022 roku.
• 22 481 283 zł w 2021 roku.
• 24 996 107 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 11%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Metro advertising wyniosły 7 444 847 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 28 572 192 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 26%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 133 581 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7 444 847 zł w 2022 roku
• 3 581 457 zł w 2021 roku
• 8 679 248 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 26% w 2022 roku
• 16% w 2021 roku
• 35% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Metro advertising wykazała przychody na poziomie 88 731 114 zł.
Organizacja zarobiła 2 789 946 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 562 427 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 227 519 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 54 108 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 562 427 zł w 2022 roku
• 631 153 zł w 2021 roku
• 752 104 zł w 2020 roku