ALBEDO MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000125373
NIP
7792183071
REGON
634370884

Podsumowanie

aktywa
21,3 mln
przychód
66,3 mln
zysk
1,9 mln
wartość firmy
59,8 mln
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
UL. GÓRALSKA, 3
Kod pocztowy
60-623
Rejestracja
2002-08-02
Rozpoczęcie działalności
2002-07-19
Kapitał zakładowy
100000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU. WPRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST SAMODZIELNIE KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU- MANAGING PARTNER, Z ZASTRZEŻENIEM UPRZEDNIEGO UJAWNIENIA TEGO TYTUŁU W REJESTRZE PRZEDSIĘBIORCÓW KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, LUB DWÓCH DOWOLNYCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Branże
Działalność agencji reklamowych MAGAZYNOWANIE I DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA WSPOMAGAJĄCA TRANSPORT HANDEL HURTOWY, Z WYŁĄCZENIEM HANDLU POJAZDAMI SAMOCHODOWYMI DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OBSŁUGĄ RYNKU NIERUCHOMOŚCI REKLAMA, BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ Działalność agencji reklamowych WYNAJEM I DZIERŻAWA Transport drogowy towarów Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZATORÓW TURYSTYKI, POŚREDNIKÓW I AGENTÓW TURYSTYCZNYCH ORAZ POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE REZERWACJI I DZIAŁALNOŚCI Z NIĄ ZWIĄZANE ZAKWATEROWANIE DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES); DORADZTWO ZWIĄZANE Z ZARZĄDZANIEM Działalność rozrywkowa i rekreacyjna Działalność związana ze sportem Działalność organizacji komercyjnych, pracodawców oraz organizacji profesjonalnych DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM I DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI ORAZ DZIAŁALNOŚĆ POWIĄZANA Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność; działalność portali internetowych DZIAŁALNOŚĆ SPORTOWA, ROZRYWKOWA I REKREACYJNA Doradztwo związane z zarządzaniem DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE ARCHITEKTURY I INŻYNIERII; BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE NADAWANIE PROGRAMÓW OGÓLNODOSTĘPNYCH I ABONAMENTOWYCH POLIGRAFIA I REPRODUKCJA ZAPISANYCH NOŚNIKÓW INFORMACJI Pozaszkolne formy edukacji BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE Działalność związana z reprezentowaniem mediów POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA Nadawanie programów telewizyjnych ogólnodostępnych i abonamentowych DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z PRODUKCJĄ FILMÓW, NAGRAŃ WIDEO, PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH, NAGRAŃ DŹWIĘKOWYCH I MUZYCZNYCH PRODUKCJA WYROBÓW Z GUMY I TWORZYW SZTUCZNYCH TRANSPORT LOTNICZY Hotele i podobne obiekty zakwaterowania HANDEL DETALICZNY, Z WYŁĄCZENIEM HANDLU DETALICZNEGO POJAZDAMI SAMOCHODOWYMI Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Albedo marketing osiągnęła 66 265 639 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 66 201 892 zł. Pozostałe przychody to 63 748 zł.
Całkowite koszty wyniosły 64 263 282 zł.
Zysk netto wyniósł 1 938 610 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 5 775 147 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 66 265 639 zł w 2022 roku.
• 54 187 412 zł w 2021 roku.
• 45 342 673 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -55 750 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 938 610 zł w 2022 roku.
• 6 171 767 zł w 2021 roku.
• 1 663 708 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Albedo marketing wynosi 59 761 838 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 7 830 306 zł a 165 664 099 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 934 429 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 59 761 838 zł w 2022 roku.
• 70 170 727 zł w 2021 roku.
• 44 497 130 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Albedo marketing wyniosła 21 246 647 zł.
a
ktywa trwałe to 947 527 zł.
a
ktywa obrotowe to 20 299 121 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 21 246 647 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 10 440 407 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 10 806 240 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 143 388 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 21 246 647 zł w 2022 roku.
• 16 758 841 zł w 2021 roku.
• 16 205 211 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 19%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Albedo marketing wyniosły 10 806 240 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 21 246 647 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 51%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 733 611 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 10 806 240 zł w 2022 roku
• 4 280 554 zł w 2021 roku
• 6 053 413 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 51% w 2022 roku
• 26% w 2021 roku
• 37% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Albedo marketing wykazała przychody na poziomie 66 265 639 zł.
Organizacja zarobiła 2 491 988 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 553 378 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 938 610 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 22% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -11 859 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 553 378 zł w 2022 roku
• 1 333 834 zł w 2021 roku
• 416 771 zł w 2020 roku

Organizacja Albedo marketing wykazała zysk netto większy niż 98% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 99% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 57% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.3%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Antkowiak Paweł posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Młynarczyk Mirosław posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Młynarczyk Mirosław (50% udziałów)
• Antkowiak Paweł (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 27.09.2010 do 11.12.2017:
• Młynarczyk Mirosław (32% udziałów)
• Antkowiak Paweł (32% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 05.10.2009 do 27.09.2010:
• Młynarczyk Mirosław (28% udziałów)
• Antkowiak Paweł (28% udziałów)