SMOLAR AGENCJA PROMOCYJNO-REKLAMOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000444211
NIP
7272788075
REGON
101524274

Podsumowanie

aktywa
15 mln
przychód
72 mln
zysk
6,4 mln
wartość firmy
82,3 mln
Podstawowe info
Województwo
ŁÓDZKIE
Miejscowość
ŁÓDŹ
Adres
INŻYNIERSKA, 15
Kod pocztowy
93-569
Rejestracja
2012-12-14
Rozpoczęcie działalności
2013-01-15
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD SPÓŁKI
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE, JEDNAKŻE GDY WARTOŚĆ ZACIĄGANYCH ZOBOWIĄZAŃ LUB NABYWANYCH PRAW PRZEKRACZA KWOTĘ STANOWIĄCĄ RÓWNOWARTOŚĆ W ZŁOTYCH 10.000 (DZIESIĘCIU TYSIĘCY) EURO, LICZONĄ WEDŁUG ŚREDNIEGO KURSU NBP OBOWIĄZUJĄCEGO W DNIU SKŁADANIA OŚWIADCZENIA WOLI, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, A W PRZYPADKU INNYCH CZŁONKÓW ZARZĄDU - WYMAGALNE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Smolar agencja promocyjno-reklamowa osiągnęła 72 020 781 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 72 004 001 zł. Pozostałe przychody to 16 781 zł.
Całkowite koszty wyniosły 65 655 242 zł.
Zysk netto wyniósł 6 348 759 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 12 196 116 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 72 020 781 zł w 2022 roku.
• 33 823 217 zł w 2021 roku.
• 15 837 530 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1 155 502 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 6 348 759 zł w 2022 roku.
• 1 844 669 zł w 2021 roku.
• 881 534 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Smolar agencja promocyjno-reklamowa wynosi 82 261 971 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 8 853 082 zł a 180 051 953 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 14 328 038 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 82 261 971 zł w 2022 roku.
• 34 019 001 zł w 2021 roku.
• 16 792 500 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Smolar agencja promocyjno-reklamowa wyniosła 14 988 280 zł.
a
ktywa trwałe to 90 697 zł.
a
ktywa obrotowe to 14 897 583 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 14 988 280 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 11 804 109 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 184 171 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 112 505 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 14 988 280 zł w 2022 roku.
• 7 499 040 zł w 2021 roku.
• 6 772 237 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 42%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 54%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Smolar agencja promocyjno-reklamowa wyniosły 3 184 171 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 14 988 280 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 21%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 12 122 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 184 171 zł w 2022 roku
• 2 043 690 zł w 2021 roku
• 3 161 556 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 9.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 21% w 2022 roku
• 27% w 2021 roku
• 47% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Smolar agencja promocyjno-reklamowa wykazała przychody na poziomie 72 020 781 zł.
Organizacja zarobiła 6 354 091 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 5332 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 6 348 759 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -26 172 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 5332 zł w 2022 roku
• 389 385 zł w 2021 roku
• 194 159 zł w 2020 roku

Organizacja Smolar agencja promocyjno-reklamowa wykazała zysk netto większy niż 100% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 69% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 100% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 34% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 69% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.3%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Wojkowski Robert posiada 10 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Ługowska Kamila posiada 10 udziałów, które stanowią 50% firmy.