Organizacja Kultura smaku prosta osiągnęła 12 182 926 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 12 177 639 zł. Pozostałe przychody to 5287 zł.
Całkowite koszty wyniosły 11 339 214 zł.
Zysk netto wyniósł 838 425 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 4 060 975 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 12 182 926 zł w 2022 roku.
• 9 521 274 zł w 2021 roku.
• 4 069 807 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 279 475 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 838 425 zł w 2022 roku.
• 763 597 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Kultura smaku prosta wynosi 12 792 748 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 317 099 zł a 30 457 315 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 264 249 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 12 792 748 zł w 2022 roku.
• 10 090 183 zł w 2021 roku.
• 2 828 787 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Kultura smaku prosta wyniosła 2 499 846 zł.
a
ktywa trwałe to 847 102 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 652 744 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 499 846 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 756 132 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 743 714 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 833 282 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 499 846 zł w 2022 roku.
• 1 605 507 zł w 2021 roku.
• 912 859 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 34%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 48%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Kultura smaku prosta wyniosły 743 714 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 499 846 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 30%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 247 905 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 743 714 zł w 2022 roku
• 687 800 zł w 2021 roku
• 758 749 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 30% w 2022 roku
• 43% w 2021 roku
• 83% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Kultura smaku prosta wykazała przychody na poziomie 12 182 926 zł.
Organizacja zarobiła 921 346 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 82 921 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 838 425 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 27 640 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 82 921 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku