KULTURA SMAKU PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA ORŁOWO SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000793855
NIP
5862346673
REGON
383829144

Podsumowanie

aktywa
2,5 mln
przychód
12,2 mln
zysk
838 tys.
wartość firmy
12,8 mln
Podstawowe info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
GDYNIA
Adres
AL. ZWYCIĘSTWA, 241
Kod pocztowy
81-521
Rejestracja
2019-07-05
Rozpoczęcie działalności
2019-07-05
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KOMPLEMENTARIUSZ JEST UPRAWNIONY DO PROWADZENIA SPRAW SPÓŁKI I REPREZENTACJI SPÓŁKI.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Kultura smaku prosta osiągnęła 12 182 926 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 12 177 639 zł. Pozostałe przychody to 5287 zł.
Całkowite koszty wyniosły 11 339 214 zł.
Zysk netto wyniósł 838 425 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 4 060 975 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 12 182 926 zł w 2022 roku.
• 9 521 274 zł w 2021 roku.
• 4 069 807 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 279 475 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 838 425 zł w 2022 roku.
• 763 597 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Kultura smaku prosta wynosi 12 792 748 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 317 099 zł a 30 457 315 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 264 249 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 12 792 748 zł w 2022 roku.
• 10 090 183 zł w 2021 roku.
• 2 828 787 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Kultura smaku prosta wyniosła 2 499 846 zł.
a
ktywa trwałe to 847 102 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 652 744 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 499 846 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 756 132 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 743 714 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 833 282 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 499 846 zł w 2022 roku.
• 1 605 507 zł w 2021 roku.
• 912 859 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 34%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 48%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Kultura smaku prosta wyniosły 743 714 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 499 846 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 30%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 247 905 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 743 714 zł w 2022 roku
• 687 800 zł w 2021 roku
• 758 749 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 30% w 2022 roku
• 43% w 2021 roku
• 83% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Kultura smaku prosta wykazała przychody na poziomie 12 182 926 zł.
Organizacja zarobiła 921 346 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 82 921 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 838 425 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 27 640 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 82 921 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Kultura smaku prosta wykazała zysk netto większy niż 94% organizacji z branży "Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 96% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.07%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 90% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 30% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.07%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki