SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO UPRAWNIONY DO REPREZENTACJI JEST JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU, A W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO UPRAWNIONYCH DO REPREZENTACJI JEST ŁĄCZNIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Organizacja Rail trans cargo osiągnęła 4 997 073 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 997 073 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 9 588 321 zł.
Strata netto wyniosła 4 591 248 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 497 175 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 997 073 zł w 2024 roku.
• 9 864 088 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -688 133 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -4 591 248 zł w 2024 roku.
• 108 548 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Rail trans cargo wynosi -3,62 mln zł.
EBITDA Rail trans cargo wynosi -206 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
583 109 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -3 624 882 zł w
2024 roku.
• 297 625 zł w
2023 roku.
• 0 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
196 787 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -205 787 zł w
2024 roku.
• 1 041 625 zł w
2023 roku.
• 0 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Rail trans cargo wynosi 3 331 382 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 12 492 682 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 146 884 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 331 382 zł w 2024 roku.
• 8 266 189 zł w 2023 roku.
• 1 174 527 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Rail trans cargo wynosi 13,6%. To oznacza, że firma ma szansę 13,6% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 1,905% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 13,6% w 2024 roku.
• 0,75% w 2023 roku.
• 0,33% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Rail trans cargo wyniosły 8 621 955
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Rail trans cargo wyniosła 13 629 913 zł.
a
ktywa trwałe to 10 998 924 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 630 989 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 13 629 913 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -2 916 664 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 16 546 578 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 260 379 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 13 629 913 zł w 2024 roku.
• 18 354 348 zł w 2023 roku.
• 2 122 670 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -34%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 157%.
Marża operacyjna wyniosła -73%.
Marża netto wyniosła -92%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -15.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Rail trans cargo wyniosły 16 546 578 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 13 629 913 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 121%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 751 185 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 16 546 578 zł w 2024 roku
• 16 679 764 zł w 2023 roku
• 556 634 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 121% w 2024 roku
• 91% w 2023 roku
• 26% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Rail trans cargo wykazała przychody na poziomie 4 997 073 zł.
Organizacja zarobiła -4 591 248 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -4 591 248 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -7563 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 24 999 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku