MARKETING INTER PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO - AKCYJNA KRS
0000480144
NIP
7393862793
REGON
281536850

Podsumowanie

aktywa
180
przychód
0
zysk
-8 tys.
wartość firmy
0
Podstawowe info
Województwo
WARMIŃSKO-MAZURSKIE
Miejscowość
OLSZTYN
Adres
AUGUSTOWSKA, 17
Kod pocztowy
10-683
Rejestracja
2013-10-09
Rozpoczęcie działalności
2013-10-09
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W OLSZTYNIE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KOMPLEMENTARIUSZ SAMODZIELNIE
Branże
Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych Transport drogowy towarów Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków Działalność agencji reklamowych Przygotowywanie i podawanie napojów Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania Pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim Sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich Hotele i podobne obiekty zakwaterowania Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne Przygotowanie terenu pod budowę Pozostałe sprzątanie Pozostała działalność związana ze sportem Działalność obiektów sportowych Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność organizatorów turystyki

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Marketing inter parts osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7663 zł.
Strata netto wyniosła 7663 zł.
Spółka wykazuje stałe przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają stałą tendencję w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -7663 zł w 2020 roku.
• -7011 zł w 2018 roku.
• -7663 zł w 2017 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing inter parts wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -4224 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku.
• 7414 zł w 2018 roku.
• 12 672 zł w 2017 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Marketing inter parts wyniosła 180 zł.
a
ktywa obrotowe to 180 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 180 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -5440 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5620 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -7642 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 180 zł w 2020 roku.
• 12 005 zł w 2018 roku.
• 23 106 zł w 2017 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4,267%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 141%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1411.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 62.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

Zobowiązania Marketing inter parts wyniosły 5620 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 180 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3,130%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -197 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5620 zł w 2020 roku
• 2120 zł w 2018 roku
• 6210 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1034.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3130% w 2020 roku
• 18% w 2018 roku
• 27% w 2017 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Marketing inter parts wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Brak danych

Organizacja Marketing inter parts wykazała zysk netto większy niż 21% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 8% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 21% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 8% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był wyższy niż 99% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku nie zmienia się w czasie. W 2020 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do MARKETING INTER PARTS