BRANDCOMM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000410716
NIP
5252527028
REGON
146002490

Podsumowanie

aktywa
5,2 mln
przychód
15,1 mln
zysk
2,2 mln
wartość firmy
22,8 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
SŁOMIŃSKIEGO, 15
Kod pocztowy
00-195
Rejestracja
2012-02-08
Rozpoczęcie działalności
2012-02-07
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKA REPREZENTOWANA JEST PRZEZ KOMPLEMENTARIUSZA-BRANDCOMM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KOMPLEMENTARIUSZ JEST REPREZENTOWANY PRZEZ ZARZĄD, W KTÓREGO SKŁAD WCHODZĄ: PAN GRZEGORZ INGLOT-CZŁONEK ZARZĄDU ORAZ PAN ARTUR ŻUCHOWSKI-CZŁONEK ZARZĄDU. KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA UPRAWNIONY DO SAMODZIELNEJ REPREZENTACJI.
Branże
Działalność agencji reklamowych REKLAMA, BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ Działalność portali internetowych DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z PRODUKCJĄ FILMÓW, NAGRAŃ WIDEO, PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH, NAGRAŃ DŹWIĘKOWYCH I MUZYCZNYCH Nadawanie programów telewizyjnych ogólnodostępnych i abonamentowych Działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych Działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych Produkcja wyrobów z papieru i tektury DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA Produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana Doradztwo związane z zarządzaniem POLIGRAFIA I REPRODUKCJA ZAPISANYCH NOŚNIKÓW INFORMACJI Pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA Działalność wspomagająca edukację Pozostała działalność związana ze sportem DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z GRAMI LOSOWYMI I ZAKŁADAMI WZAJEMNYMI DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZATRUDNIENIEM DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM I DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI ORAZ DZIAŁALNOŚĆ POWIĄZANA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA I POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ Artystyczna i literacka działalność twórcza Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim Działalność klubów sportowych Nadawanie programów radiofonicznych Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność Pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brandcomm polska osiągnęła 15 063 410 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 14 858 938 zł. Pozostałe przychody to 204 473 zł.
Całkowite koszty wyniosły 12 655 011 zł.
Zysk netto wyniósł 2 203 926 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 954 178 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 15 063 410 zł w 2022 roku.
• 12 677 075 zł w 2021 roku.
• 11 269 665 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -85 538 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 203 926 zł w 2022 roku.
• 3 128 672 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandcomm polska wynosi 22 758 785 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 3 900 807 zł a 37 658 525 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 882 057 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 22 758 785 zł w 2022 roku.
• 22 280 315 zł w 2021 roku.
• 9 259 821 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brandcomm polska wyniosła 5 201 077 zł.
a
ktywa trwałe to 596 405 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 604 671 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 109 277 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 109 277 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 492 325 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 201 077 zł w 2022 roku.
• 3 861 132 zł w 2021 roku.
• 4 938 776 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 42%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 199%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 201 077 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -291 794 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2022 roku
• 2 108 806 zł w 2021 roku
• 2 609 828 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 10.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 55% w 2021 roku
• 53% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brandcomm polska wykazała przychody na poziomie 15 063 410 zł.
Organizacja zarobiła 2 816 405 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 612 479 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 203 926 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 22% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 122 496 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 612 479 zł w 2022 roku
• 209 133 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Brandcomm polska wykazała zysk netto większy niż 98% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 99% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.06%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 96% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 94% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.06%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki