BRANDCOMM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWAKRS
0000410716NIP
5252527028REGON
146002490
Podsumowanie
aktywa
5,2 mln
przychód
15,1 mln
zysk
2,2 mln
wartość firmy
22,8 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
SŁOMIŃSKIEGO, 15
Kod pocztowy
00-195
Rejestracja
2012-02-08
Rozpoczęcie działalności
2012-02-07
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKA REPREZENTOWANA JEST PRZEZ KOMPLEMENTARIUSZA-BRANDCOMM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KOMPLEMENTARIUSZ JEST REPREZENTOWANY PRZEZ ZARZĄD, W KTÓREGO SKŁAD WCHODZĄ: PAN GRZEGORZ INGLOT-CZŁONEK ZARZĄDU ORAZ PAN ARTUR ŻUCHOWSKI-CZŁONEK ZARZĄDU. KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA UPRAWNIONY DO SAMODZIELNEJ REPREZENTACJI.
Organizacja Brandcomm polska osiągnęła 15 063 410 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 14 858 938 zł. Pozostałe przychody to 204 473 zł.
Całkowite koszty wyniosły 12 655 011 zł.
Zysk netto wyniósł 2 203 926 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 954 178 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 15 063 410 zł w 2022 roku.
• 12 677 075 zł w 2021 roku.
• 11 269 665 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -85 538 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 203 926 zł w 2022 roku.
• 3 128 672 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandcomm polska wynosi 22 758 785 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3 900 807 zł a 37 658 525 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 882 057 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 22 758 785 zł w 2022 roku.
• 22 280 315 zł w 2021 roku.
• 9 259 821 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brandcomm polska wyniosła 5 201 077 zł.
a
ktywa trwałe to 596 405 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 604 671 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 109 277 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 109 277 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 492 325 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 201 077 zł w 2022 roku.
• 3 861 132 zł w 2021 roku.
• 4 938 776 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 42%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 199%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 201 077 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -291 794 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2022 roku
• 2 108 806 zł w 2021 roku
• 2 609 828 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 10.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 55% w 2021 roku
• 53% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brandcomm polska wykazała przychody na poziomie 15 063 410 zł.
Organizacja zarobiła 2 816 405 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 612 479 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 203 926 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 22% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 122 496 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 612 479 zł w 2022 roku
• 209 133 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku