SPMARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000966200
NIP
6342892878
REGON
367003630

Podsumowanie

aktywa
3,8 mln
przychód
14,7 mln
zysk
742 tys.
wartość firmy
13,6 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
KATOWICE
Adres
ALEJA WOJCIECHA KORFANTEGO, 191F
Kod pocztowy
40-153
Rejestracja
2022-04-21
Rozpoczęcie działalności
2017-04-07
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKA REPREZENTOWANA JEST PRZEZ PREZESA ZARZĄDU DZIAŁAJĄCEGO SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU, KTÓRY BĘDZIE SIĘ SKŁADAŁ Z 2 (DWÓCH) LUB WIĘCEJ CZŁONKÓW, DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Spmarketing osiągnęła 14 705 911 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 14 705 911 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 13 963 575 zł.
Zysk netto wyniósł 742 336 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2 073 822 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 14 705 911 zł w 2023 roku.
• 12 052 379 zł w 2022 roku.
• 10 558 266 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 217 074 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 742 336 zł w 2023 roku.
• 700 232 zł w 2022 roku.
• 308 188 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Spmarketing wynosi 13 583 328 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 810 043 zł a 36 764 777 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 447 077 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 13 583 328 zł w 2023 roku.
• 11 621 829 zł w 2022 roku.
• 8 689 173 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Spmarketing wyniosła 3 808 050 zł.
a
ktywa trwałe to 341 409 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 418 641 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 48 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 808 050 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 080 057 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 727 993 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 795 379 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 808 050 zł w 2023 roku.
• 2 985 589 zł w 2022 roku.
• 2 217 291 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 69%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Spmarketing wyniosły 2 727 993 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 808 050 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 72%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 533 735 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 727 993 zł w 2023 roku
• 1 937 612 zł w 2022 roku
• 1 660 523 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 72% w 2023 roku
• 65% w 2022 roku
• 75% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Spmarketing wykazała przychody na poziomie 14 705 911 zł.
Organizacja zarobiła 973 378 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 231 042 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 742 336 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 24% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 82 127 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 231 042 zł w 2023 roku
• 209 262 zł w 2022 roku
• 66 789 zł w 2021 roku

Organizacja Spmarketing wykazała zysk netto większy niż 93% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 96% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.6%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 94% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 76% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.6%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Łukaszczyk Jakub posiada 600 udziałów, które stanowią 60% firmy.
Frąckowiak Natalia posiada 400 udziałów, które stanowią 40% firmy.
Największym udziałowcem od 03.08.2023 jest Łukaszczyk Jakub kontrolujący 60% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 21.04.2022 do 03.08.2023 był Łukaszczyk Jakub kontrolując 60% udziałów.